Undersköterska Kirurgkliniken Falun på vårdavdelning
Region Dalarna / Undersköterskejobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Dalarna i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Leksand eller i
hela Sverige Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!
Arbetsplatsen ligger på Falu lasarett, en modern byggnad nära centrala Falun med fin utsikt över staden. Slutenvård sker på vårdavdelningarna:
• 11 Kirurgisk akutvårdsavdelning & övre magtarmkanalen.
• 14 Nedre magtarmkanalen.
• 15 Plastik, kärl, urologi, bröst & endokrinologisk kirurgi.
Vi har engagerade och kompetenta medarbetare samt ett öppet och positivt arbetsklimat. Vi arbetar ständigt med att förbättra arbetsmiljö och patientsäkerhet samt vidareutveckla verksamheten.
Individuell schemaläggning tillämpas vilket innebär att du till viss del kan styra dina egna arbetstider.
Du kommer att få en anpassad introduktion och möjlighet till återkommande utbildningsinsatser i form av internutbildningar/föreläsningar.
Arbetstider och omfattning
Heltid. Dag, kväll och helg med anpassningsmöjlighet enligt flextidsavtal. Tillsvidareanställning eller enligt överenskommelse.
Om du vill kan du notera i din ansökan vilken avdelning du är intresserad av. Du kan också lämna detta öppet så diskuterar vi detta på en eventuell anställningsintervju.
Undersköterska Kirurgkliniken Falun på vårdavdelning
Publiceringsdatum2023-05-03Dina arbetsuppgifterVi söker dig som är undersköterska och vill kliva in i behandlingsteamet i Falun för att jobba i vårt fascinerande operationsförlopp. Du kommer att få intressanta arbetsuppgifter och utvecklas i din yrkesroll. Vi ser fram emot din ansökan.
Du blir en del av ett skickligt multiprofessionellt behandlingsteam och får kompetenshöjande erfarenhet.
Arbetsuppgifterna är varierande och har sin grund i pre- och postoperativ omvårdnad. Kontroll av vitalparametrar så som temp, blodtryck, puls, saturation och andningsfrekvens utförs dagligen. Andra uppgifter kan vara såromläggningar, stomiomläggningar, handhavande av medicinskteknisk apparatur, blodprovtagning, mobilisering och dokumentation. Samarbetet mellan olika professioner är gott.
Vi har vårdnära service (VNS) på avdelningarna. VNS utför uppgifter som ligger utanför själva vården av patienten. Som undersköterska kan du på så sätt i större utsträckning arbeta med patientnära vård.
Övrig information
KvalifikationerVi söker dig som är utbildad undersköterska och intresserad av kirurgisk vård. Du har gått Vård- och omsorgsprogrammet eller yrkespaketet Vård och omsorg på vuxenutbildningen.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet som bra samarbetsförmåga, flexibilitet, självständighet och god kommunikationsförmåga i tal och skrift. Du arbetar ansvarsfullt och evidensbaserat med följsamhet till rutiner.
Meriterande är erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård.
Tveka inte att höra av dig för mer information.
Ansökan
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.
Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba hos oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Fackliga kontaktuppgifter
Här hittar du kontaktuppgifter till våra fackliga organisationer.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "HoS:2023:188".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Dalarna (org.nr 232100-0180)
Arbetsplats Region Dalarna
Kontakt 1:a linjens chef
Eva Olsson
023-491301 Jobbnummer 7730961
Observera att sista ansökningsdag har passerat.