Undersköterska
Region Uppsala / Undersköterskejobb / Heby
2022-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Undersköterska" (sökbar t.o.m. 2024-11-24) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Heby,
Sala,
Östhammar,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Uppsala i Heby,
Sala,
Östhammar,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Östervåla vårdcentral
Våra 1650 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177 Vårdguiden. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster.
Välkommen till Östervåla vårdcentral!
Nu söker vi en ny kollega till vårt team i Östervåla. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse.
Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om dem här (
https://www.regionuppsala.se/Global/Jobba%20hos%20oss/karri%E4rwebben/F%F6rm%E5nsbroschyr%20Region%20Uppsala_2019.pdf).Ditt uppdrag
Som undersköterska hos oss arbetar du med den bredd av arbetsuppgifter som förekommer vid en vårdcentral. Uppgifterna är assisterande vid läkarbesök, egen mottagning med enklare såromläggning, blodtrycksmätning, EKG, sutur/agrafftagning. Du ansvarar även för förrådsbeställning och iordningsställande av våra undersökningsrum.
Din kompetens
Vi söker dig som har undersköterskeutbildning med flera års yrkeserfarenhet av hälso- och sjukvård. Tidigare erfarenhet av primärvård och journalsystemet Cosmic är meriterande. Du stimuleras av variation och att få vara med i olika konstellationer som kräver flexibilitet och utvecklingsinriktat arbetssätt har här möjlighet att hitta ett intressant arbete.
Vår verksamhet
Östervåla ligger i vacker jord- och skogsbruksbygd i Heby kommun nordväst om Uppsala. Vårdcentralen har 31 engagerade medarbetare som består av läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, fysioterapeut, dietist, psykolog samt kurator. Vi ansvarar för 6 300 listade patienter. Till verksamheten hör även distriktssköterskemottagningen i Tärnsjö. Vi arbetar utifrån patienten och satsar starkt på kvalité och patientsäkerhet.
Vårdcentralen tillhör förvaltningen Nära vård och hälsa i Region Uppsala. Vi vill att du ska trivas och utvecklas hos oss. Därför ger vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter i en stimulerande miljö. Våra vårdcentraler finns i hela länet. Vi arbetar med patienten, i team på vårdcentralen och samarbetar med kollegor på olika vårdnivåer.
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om verksamheten är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef Ivonne Arvidsson tel. 018-611 08 61 alternativt
ivonne.arvidsson@regionuppsala.se.
Du kan även kontakta representanter från de fackliga organisationerna som nås via växeln för Region Uppsala, 018-611 00 00.
Publiceringsdatum2022-02-17Så ansöker duVälkommen med din ansökan via länken nedan. Vi vill ha din ansökan senast 8 mars. Glöm inte att bifoga kopia på din legitimation och andra intyg som styrker din åberopade kompetens.
Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.
Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, 100%, Tillträde Enligt överenskommelse -
Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION UPPSALA
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "NVH73/2022".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Uppsala (org.nr 232100-0024)
Arbetsplats Region Uppsala
Jobbnummer 6355184
Observera att sista ansökningsdag har passerat.