Undersköterska 50%

Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen / Undersköterskejobb / Orust
2008-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska 50%" (publicerad 2009-07-08) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Orust, Stenungsund, Lilla Edet, Uddevalla, Lysekil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen i Orust

Placering
Kaprifolgården, Kastanjens demensboende

Publiceringsdatum
2008-11-04

Dina arbetsuppgifter
Arbetet består i att hjälpa människor med olika funktionshinder och särskilda behov att hantera sin vardag. Detta innebär att du som arbetstagare skall bevara och utveckla människans egna resurser. Du kommer också att få utöva vissa hälso- och sjukvårdsuppgifter efter delegation från hemsjukvården.

Kvalifikationer
Omvårdnadsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska kunna bemöta människor i olika situationer på ett professionellt sätt. Du ska också kunna visa inlevelseförmåga även i mycket vardagliga situationer. Vi ser gärna att du är musikalisk samt har erfarenhet av demenshandikappade personer.
Tillträdesdag
2008-12-15

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Tillsvidare 50%.

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-19
Välkommen med Din ansökan till
Orust kommunstyrelseförvaltning
Personalenheten
473 80 HENÅN
Ange följande referens när du ansöker: 2008:1454

Kontakt
Margaretha Leijon, Enhetschef, 0304-33 42 69

Facklig kontakt
Karin Rundblom, Kommunal, 0304-33 48 01

Företag
ORUST KOMMUN, Sociala omsorgsförvaltningen

Adress
ORUST KOMMUN, Sociala omsorgsförvaltningen
47380 HENÅN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0304-33 40 00

Jobbnummer
345957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen: