Trygg administratör till bred och spännande roll
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en noggrann och flexibel person som gärna jobbar med administrativa uppgifter och är behjälplig med tekniska problem? Trivs du dessutom i en öppen och skämtsam miljö där du får fungera som spindeln i nätet? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2015-11-26BeskrivningPerido söker en administratör med starkt intresse för teknik till en av våra kunder. Ett internationellt konsultföretag som har ett kontor i centrala Stockholm. Där jobbar ett tjugotal personer med bemanning, främst underkonsulter inom bl.a. områdena IT, ekonomi och administration.
Vi tror att du som söker den här tjänsten uppskattar ett varierat arbete och är administrativt lagd. Vidare är du serviceorienterad, ordningsam och har ett påträngande intresse för teknik. Dina tidigare erfarenheter gör att du känner dig trygg i rollen och du har inga problem att ta egna initiativ och eget ansvar. Några exempel på dina arbetsuppgifter är:
• Se till att konsulterna har tidsrapporterat som de ska
• Administrera/supporta/samordna för ca 60 konsulter
• Skriva konsultavtal
• Introducera konsulterna i aktuella system
• Lägga upp projekt: t.ex. fylla i alla uppgifter för konsulten såsom kund, fakturering, tidsspann osv
• Administrera förlängningar av konsulter
• Kommunicera med säljarna och konsulterna ? bekräfta att allt stämmer
• Vara behjälplig med lättare teknisk support, främst med frågor kring affärssystemet och även vid svårare problem sköta dialogen med IT-avdelningen i Holland
Då koncernspråket är engelska är det även viktigt att du känner dig trygg i och har goda kunskaper i engelska. Låter detta som en spännande och givande tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan - redan idag!
Kravprofil för detta jobbMinst gymnasial utbildning
Några års erfarenhet av liknande uppgifter
Vana av att jobba med något affärssystem
God datorvana ? Gärna Windows 2010
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Kravprofil för detta jobbTeknikintresse
Eftergymnasial utbildning
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillträde enligt överenskommelse i början av 2016. Uppdragstiden är på 9 månader med möjlighet till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12746EL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12746EL
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12746
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2548575
Observera att sista ansökningsdag har passerat.