Transcom Örebro söker en Office Administrator
Transcom AB / Receptionistjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB i Örebro,
Lindesberg,
Arboga,
Karlskoga,
Kungsör eller i
hela Sverige Transcom Örebro söker en Office Administrator
Vi söker nu dig som vill vara ansiktet utåt för Transcom Örebro i rollen som OA. Trivs du med att ha varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik? Tycker du om att hjälpa andra och ha ansvar över att se till att saker och ting flyter på? Då kan rollen som OA vara passande för just dig!
Beskrivning av tjänsten
Rollen erbjuder en stor variation i uppgifter och en stor frihet under ansvar. Som OA kommer du att vara ansiktet utåt och även agera som "spindeln i nätet" både externt och internt. Du behöver därför alltid ha en hög servicenivå och interaktionen med besökare, medarbetare och klienter kommer att vara central.
I rollen ingår b.la. följande uppgifter:
Arbetsmiljö och lokaler - Se till att kontoret ser snyggt och professionellt ut, delta i arbetsmiljöarbetet tillsammans med HR och BM
Ta emot besökare på ett varmt och välkomnande sätt. Ansvara över konferensdukningar vid större besök samt inköp och planering av interna och externa möten. T.ex. Leverans av luncher, bokning restauranger etc.
Resebokningar: Bil, extern konferenslokal, hotell, flyg m.m.
Administrera fakturor i Medius. Hjälpa till med rekvisitioner, kvitton och fakturafrågor. Ansvara för företagskort.
Ansvar över TC bilen: Tvätt, däck, service, besiktning, redovisa bränslefakturor, parkeringsbiljetter
Förberedelse inför utbildning (headset, block m.m.) samt fotografering av nyanställda
Passerkort till anställda och besökskort till besökare
Ansvarar för lokal marknadsföring av Transcom som arbetsplats. Marknadsföring via mässor m.m. för att representera Transcom samt ansvar för att samordna ambassadörer.
Hjälpa till under kandidatdagar (Presentation, intervju, koordinera samlyssning)
Avslut av medarbetare: Rcard, Tfn Lista, headsetkvittens, mail
Ansvar över att TV-skärmarna är igång och har aktuellt innehåll
Ta emot leveranser
Ansvar för laptops och mobiler, in/utlämning, kvittenser
Leverantörskontakter: Städbolag, kaffemaskiner, Ambius, SOS, Securitas, Office Depot etc
Inköp av material, se till att förbrukningsmaterial finns.
Ansvarar för skötseln (rengöring och påfyllning) av kaffemaskinerna och fruktleveranser
Anordnar siterelaterade events. Såsom julfester, frukostar osv. Tar in offerter, bokar och samordnar.
Ansvarig över samtliga inköp som är site/klientrelaterade. För klienteevent, hälsoveckor m.m.
Önskvärda kvalifikationer
Förmåga att arbeta självständigt och självkritiskt med stor initiativförmåga att komma med förbättringsförslag och förändringar som rör kontoret
Värnar om goda relationer och har lätt för att skapa relationer
Flexibel och lätt att anpassa sig efter snabba förändringar
Ha ett positivt mindset och se fördelar där andra ser hinder
Idéerik och bra på att komma med förbättringsförslag som ökar trivseln på kontoret, samt engagerad och ansvarstagande genom att se till att förslag genomförs
Vara en ambassadör för Transcom
Publiceringsdatum2023-08-15Om tjänstenBefattning: Office Administrator (OA)
Anställningsgrad: 100%, provanställning 6 månader kommer att tillämpas
Ort: Örebro
Arbetstid: Dagtid vardagar
Kollektivavtal: Almega tjänsteföretagen call/contact center och marknadsundersökningsföretag
Sista ansökningsdag: 2023-08-31 (Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag)
Varmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Transcom AB (org.nr 556201-3234),
https://www.transcom.com/global/ Nastagatan 10 D (
visa karta)
702 27 ÖREBRO
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Rekryterare
Linnea Bergqvist
linnea.bergqvist@transcom.com Jobbnummer 8031624
Observera att sista ansökningsdag har passerat.