Trainee Nikita Hair, Farsta
Nikita Hair Sweden AB / Hälsojobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla hälsojobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nikita Hair Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Är du trainee med mål- och kundfokus?
Då önskar vi ha dig med i vårt team på Nikita Hair.
Vi söker dig med stor känsla för service och som brinner för frisöryrket. Du förstår vikten av service och nöjda kunder och vill vara delaktig i företags framgång. Du arbetar aktivt med att överträffa kundens förväntningar och inspirerar dessa till ytterligare besök och köp genom god produktkunskap, professionalitet, entusiasm och engagemang.
Vi ser att du har gått en utbildning på 6-12 månader och är självgående och driven av att arbeta mot gemensamt satta mål. Du är flexibel med viljan att ta dig an utmaningar.
Nikita Hair erbjuder dig som är trainee en vidareutbildning med det gemensamma målet att du ska ta gesällbrevet (efter totalt 3 år). Du får en utbildningspärm som innefattar både praktiska och teoretiska uppgifter, allt för att du som trainee ska känna att du är trygg i din utbildning. Du kommer att få arbeta med egna kunder och ansvara för din egen utveckling. Du har alltid en handledare till hjälp och vi förväntar oss att du gör ditt bästa och är delaktig i vårt team.
Läs gärna mer om oss på:
www.nikitahair.sePubliceringsdatum2013-09-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Arbetstiden är förlagd vardagar, kvällar och helger med tillträde omgående.
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-30
Ange följande referens när du ansöker: Trainee Farsta
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ewa.rantzen@nikitahair.seKontaktEwa Rantzén, Regionchef
ewa.rantzen@nikitahair.seFöretagNIKITA HAIR SWEDEN AB
AdressNIKITA HAIR SWEDEN AB
KANALVÄGEN 10 C
19461 UPPLANDS VÄSBY
KontorsadressKANALVÄGEN 10 C
UPPLANDS VÄSBY
Jobbnummer 1657959
Observera att sista ansökningsdag har passerat.