Traffic Manager sökes till Picapoint

Inhouse AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Picapoint är ett ungt företag som befinner sig i en expansiv fas. Picapoint arbetar som konsulter ute hos sina kunder som är större mediehus. Rollen som Traffic Manager innefattar bland annat Digital Traffic, Campaign Manager och digital annonsproducent.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Piacapoint söker nu en motiverad och ambitiös medarbetare som kommer att arbeta med tidsbestämda projekt. Vi värderar hög social kompetens och någon som verkligen förstår kundnytta eftersom arbetet innefattar snabba leveranser. Viktigt är att du snabbt kan komma in och anpassa dig till nya grupper som tex säljavdelningar, marknadsavdelningar, annonsörer, reklambyråer och mediebyråer.

Du ansvarar för att säkerställa leveranser av digitala annonskampanjer till våra kunders digitala kanaler. Du kommer att jobba i annonshanteringssystem som Adtech och DoubleClick (DFP), hantera material, skapa kampanjer, producera banners och rapporter. Du ansvarar också för optimering under kampanjens gång men också följa upp efter avslutad kampanjperiod.

Din profil / Your profile

Publiceringsdatum
2014-09-17

Kvalifikationer
• Minst 2 års erfarenhet av digital annonshantering
• Att du är väl bekant med Excel, Javascript, HTML, CSS, Photoshop och Flash
• Ett plus är om du kan annonshanteringssystemen Adtech och DoubleClick (DFP)

Vi tror att du har några års erfarenhet från liknande arbete och en relevant utbildning inom digitala medier och kommunikation.
Du är positiv, målmedveten, har en stor drivkraft och en utpräglad servicekänsla. Du är tekniskt intresserad och gillar att hänga med i den digitala utvecklingen.
Vidare är du noggrann, strukturerad och stresstålig. Du talar och skriver engelska flytande.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning med planerad start snarast. Placeringsort är centrala Stockholm. Tycker du det här är en tjänst som passar dig är du välkommen att söka. Intervjuer kommer att ske löpande.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ditt intresse för digital kommunikation.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 944
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Bergholtz

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2001169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: