Time Administrator till AstraZeneca, Södertälje
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige AstraZenecas HR Services är en global HR funktion som ansvarar för att tillhandahålla effektiv HR service och processer. Vi söker en Time Administrator för ett kortare uppdrag. Vi erbjuder ett stimulerande arbete med möjligheter att utveckla sig själv och de processer vi arbetar med. Placering i Södertälje.
Publiceringsdatum2018-06-13Om tjänstenTime Administrator arbetar med systemuppdateringar och kontroller i våra tidredovisningssystem. Det innebär att se till att våra tidredovisningssystem Workday Time, Timecare och IFS tidssystem är uppdaterade med rätt data som tex upplägg av nyanställda, avslut av anställda, schemahantering etc.
I din roll som Time Administrator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Systemuppdateringar
• Uppläggning av nyanställda
• Schemahantering
Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att du har viss erfarenhet av att ha arbetat med tidsredovisningssystem och/eller löneadministrativa arbetsuppgifter, har god systemförståelse och förstår övergripande processer.
Bakgrund• Erfarenhet av att jobba med systemuppdateringar
• Meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med tidredovisningssystem och/eller löneadministrativa arbetsuppgifter.
• Kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
• Kunskaper i Excel.
• Erfarenhet av att jobba i en kund- och service orienterad miljö
Framgångsfaktorer:
Som person är du ansvarstagande, flexibel, noggrann, positiv och har lätt för att samarbeta. Du har initiativförmåga och tycker om att använda moderna system som verktyg i ditt arbete.
Viktigt för tjänsten är:
• Ansvarstagande
• Flexibel
• Noggrann
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Time Administrator är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget gäller t.o.m. 31/8. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sam Knijnenburg på 0736847366
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Time Administrator, Administratör, AstraZeneca, Södertälje, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-22
Ange följande referens när du ansöker: ref-26672
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSam Knijnenburg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4202476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.