Timanställd bokförare sökes till södra Stockholm
Ishine Recruitment AB / Redovisningsekonomjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ishine Recruitment AB i Botkyrka,
Huddinge,
Södertälje,
Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en timanställd bokförare.
Företagspresentation:
Företaget startade 1990 och har etablerat sig framgångsrikt på marknaden. Företaget importerar nära 1000 välkända artiklar från ca 40 olika länder och är i en spännande fas med snabb utveckling och expansion. Företaget förser dagligvarubutiker, dagligvaru- och köksgrossister runt om i landet med kolonial-, frys- och kylvaror. De har under åren byggt upp en god relation med våra kunder och finns idag centralt listade på ICA, Coop & Axfood.
Vi söker en bokförare med minst 5 års erfarenhet.
Tjänsten innefattar allt i allo inom bokföring så som momsdeklaration, löneregistering, lagerhantering etc.
Vi ser gärna att du:
• har erfarenhet av Visma Administartion.
• har relevant utbildning.
• har minst 5 prs arbetslivserfarenhet (helst inom livsmedel eller logistik)
• behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Publiceringsdatum2015-02-25Övrig informationOrt: Botkyrka, söder om Stockholm.
Arbetstider: minst 2 dagar i veckan (exakta dagar och tider går att diskuteras).
Detta är en vidarerekrytering vilket betyder att du kommer anställas direkt av kund. Skicka din ansökan till
jobb@ishine.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
16 timmar i veckan.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-26
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@ishine.seKontaktSanaz Ali, Rerkyterare 0840020600 (Fast nr.)
sanaz@ishine.seFöretagISHINE RECRUITMENT AB
AdressISHINE RECRUITMENT AB
Riddargatan 23
11457 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-40020600
E-postadress:
info@ishine.se Jobbnummer 2181914
Observera att sista ansökningsdag har passerat.