Ticket i Borås söker inspirerande säljchef
Ticket Privatresor / Administratörsjobb / Borås
2015-12-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ticket i Borås söker inspirerande säljchef" (publicerad 2016-08-12) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ticket Privatresor i Borås,
Göteborg,
Varberg,
Värnamo,
Uddevalla eller i
hela Sverige Brinner du för att sälja den kanske viktigaste investering våra kunder gör - sin semesterresa?
Har du tävlingsinstinkt och gillar att se resultat? Tycker du om att ge det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar?
Vi på Ticket Privatresor, Nordens största privatresebyråkedja, söker dig som på ett inspirerande och målinriktat sätt kan leda vår personal i det dagliga arbetet. För att lyckas tror vi att du är kreativ, engagerande och uthållig. Du har förmåga att se nya möjligheter och är en passionerad ledare. Vi vill att du har arbetat inom branschen ett par år och har Amadeuskunskap. Vi tror dessutom att du har god resvana och stor destinationskunskap.
Som säljchef hos oss är du totalt lönsamhetsansvarig för butiken och deltar aktivt i det dagliga försäljningsarbetet. Tjänsten är på heltid. Hos oss får du ett självständigt och ansvarsfullt arbete i ett progressivt företag. Eftersom vi vill finnas här när våra kunder behöver oss har vi generösa öppettider, vilket betyder att såväl kvälls- som helgarbete ingår i tjänsten. Vi erbjuder ett internt ledarskapsprogram samt grundlön och resultatbonus.
Om du har frågor, kontakta Regionchef Christina Ohnell via mail på:
christina.ohnell@ticket.se . Observera att du inte kan maila din ansökan till denna adress.
Om Ticket Privatresor
Ticket Privatresor är den största privatresebyrån i Sverige och andra största privatresebyrån i Norge. Verksamheten i Sverige och Norge bedrivs via ett 70-tal butiker, telefon och Internet samt i Danmark via ticket.dk och Finland via ticket.fi. Ticket arbetar bland annat i bokningssystemet Amadeus.
Vi säljer privatresor från samtliga ledande charter- och researrangörer, kryssningsrederier samt flyg- och hotellbolag och vår uppgift inom Ticket är att göra det enkelt för våra kunder att hitta och boka rätt resa. Genom en enda kontakt får kunderna överblick över marknadens breda utbud och kan därmed göra jämförelser.
Allt Ticket gör skall präglas av kund- och lönsamhetsfokus och genom att ständigt arbeta mot vår vision strävar vi efter att vara det självklara valet vid köp av semesterresa. Vår ambition är att vi ska vara det ledande reseföretaget på service.
I Ticket har vi en gemensam värdegrund som beskriver de förhållningssätt som ska känneteckna oss. Vår värdegrund består av följande begrepp; Attityd, Glädje, Engagemang, Respekt samt Ansvar (AGERA). Vårt ledarskap utmärks främst av att vi tror att ett gott ledarskap är att få andra att växa. Ticket satsar ambitiöst på kontinuerlig utbildning av personalen.
Övrig information
Du lämnar din ansökan via vår hemsida:
www.ticket.se/jobbVi vill ha din ansökan senast den 16 december.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-12-07ErsättningFast och rörlig lön
KontaktChristina Ohnell
christina.ohnell@ticket.seFöretagTicket Privatresor
AdressTicket Privatresor
Box 151
13108 NACKA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-702 66 00
Jobbnummer 2564526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.