Ticket Biz söker ekonomiassistent/receptionist
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-03-25FöretagetTicket Biz är en affärsrese med helhetslösningar för resor och möten och finns representerade i hela Norden genom egna kontor och partners. Ticket Biz har ett globalt samarbete med FCm Travel Solutions, ett av världens ledande nätverk av affärsresebyråer i ca 80 länder. Ticket Biz ägs av privatägda investmentbolaget Braganza AS och har sitt huvudkontor placerat i Stockholm. Ticket Biz försäljning uppgår till ca 1,7 mdr Sek på årsbasis och bolaget har ca 160 anställda varav 80 stycke sitter på huvudkontoret i Stockholm.
Om jobbet
Som receptionist/ekonomiassistent på Ticket Biz har du en central roll på företaget och du kommer att ansvara för den löpande driften av kontoret i Solna i Stockholm. Tjänsten innebär att du har ett helhetsansvar för reception och telefonväxel och det är du som ser till att företagets lokaler fungerar och är representativa. Du kommer att ha hand om kontorets inköp och se till att arbetet flyter samt ha det yttersta ansvaret för receptionen och ha kontakt med alla kunder och besökare. Utöver arbetet med receptionen kommer du understödja ekonomiavdelningen i arbetet med leverantörsfakturor, avstämningar och vid månadsbokslut. Drivs du av mycket ansvar och gillar möjligheten att få komma med egna idéer är du rätt person.
Möjligheter
Det här är en tjänst för dig som gillar att ta stort ansvar i en spännande miljö. Ticket Biz är ett företag med en positiv inställning och trevliga människor där utveckling och flexibilitet står i fokus. Ticket Biz erbjuder dig en stor frihet att vara med och skapa kvalitativa och innovativa lösningar för en effektiv och trevlig kontorsmiljö som ska attrahera både kunder och nya medarbetare. Det här är en möjlighet för dig som vill satsa långsiktigt och arbeta i en lärorik och flexibel miljö tillsammans med drivna kollegor.
KvalifikationerVi söker dig som är driven och initiativrik och som trivs när du får ha mycket kontakt med människor i arbetet. En förutsättning för att lyckas i tjänsten är att du är ansvarstagande, tar initiativ och driver ditt eget arbete. Arbetet ställer höga krav på prestigelöshet och professionalism så stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Du ska ha förståelse för ekonomi och tycka att det är motiverande att få arbeta med ett företags ekonomiska frågor.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd, är engagerad och driven i ditt arbete. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet. För att lyckas i rollen som ekonomiassistent/receptionist måste du ha skinn på näsan och våga ta för dig. Du ska vara en prestigelös självgående person som ser vad som måste göras för att kontorsmiljön ska se representativ ut. Rollen är väldigt flexibel och därför måste du kunna strukturera och prioritera ditt arbete. Du är en problemlösare och drivs av utmaningar och tycker om när det händer saker. Du är en noggrann och ansvarstagande person som förstår vikten av att agera professionellt.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid förlagt under kontorstider med start så snart som möjligt. Detta är en direktrekrytering till Ticket Biz.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktDaniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1503288
Observera att sista ansökningsdag har passerat.