Tekniskt supportansvarig till Nrlyze

Bravura Sverige AB / Elektronikjobb / Stockholm
2024-09-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Tekniskt supportansvarig till Nrlyze" (publicerad 2024-10-02) ⬅️


Visa alla elektronikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-09-02

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nrlyze.

Om företaget
Nrlyze är en startup med en stark mission: att göra automatiserade metoder, kunskap och optimering av energisystem tillgängliga för fastighetsbranschen. Deras målgrupp sträcker sig från fastighetsägare till BRF:er och tekniska installatörer i Norden och deras vision sträcker sig globalt Genom sina system och AI-baserade algoritmer analyserar, identifierar och korrigerar Nrlyze felaktiga inställningar och obalanser i fastighetens värmesystem. Deras lösningar kan minska uppvärmningskostnader och CO2-avtryck med upp till 20%, och de erbjuder både insikter och åtgärder för att hjälpa sina kunder att nå sina mål.

Som en del av Nrlyze får du vara med på en spännande resa med stora möjligheter att bidra både till Nrlyze tillväxt och utvecklas personligen. Tillsammans med dina kollegor på kontoret i Stockholm arbetar ni för att minska energislöseri i fastighetssektorn och bidra till att lösa klimatutmaningar.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk supportansvarig hos Nrlyze har du en avgörande roll i att tillhandahålla tekniskt stöd på ett proaktivt och professionellt sätt. Du är den primära kontaktpunkten för kunder som behöver hjälp med allt från enkla tekniska frågor till mer komplexa ärenden. Genom att erbjuda snabb och effektiv support strävar du efter att identifiera och lösa kundens problem. Ditt arbete innebär att delta i säljmöten där du, tillsammans med Nrlyzes säljteam, presenterar produkten och tillhandahåller teknisk expertis för att stödja försäljningsprocessen. Genom att tydligt kommunicera produktens fördelar och användningsmöjligheter spelar du en central roll i att övertyga potentiella kunder och säkra affärer. När det gäller nya kunder spelar du en viktig roll i implementeringsprocessen. Från installation av produkten till att erbjuda användarutbildning och stöd under övergången till full användning, är du med och säkerställer att kunderna får en smidig och positiv upplevelse från första kontakt till full driftsättning.

Sammanfattningsvis är din roll som teknisk supportansvarig hos Nrlyze en dynamisk och ansvarsfull position som kräver en kombination av teknisk expertis, kommunikationsfärdigheter och en stark vilja att leverera exceptionell service. Genom ditt arbete bidrar du inte bara till att säkerställa kundnöjdhet utan också till Nrlyzes fortsatta framgång och tillväxt på marknaden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom fastighetsteknik eller energisystem alternativt likvärdig arbetserfarenhet med förståelse för fastighetstekniska system värme och ventilation.
• Arbetserfarenhet av kundrelationer, gärna inom fastighetsbranschen alternativt inom tekniskt säljande
• Arbetserfarenhet och intresse för teknik, gärna inom fastighetstekniska system
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

För att passa i rollen som tekniks supportansvarig hos Nrlyze ser vi att du har förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Amanda Soldati
amanda.soldati@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8872957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: