Teknisk support till framgångsrikt IT-/telekombolag i Uppsala

Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
2015-11-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support till framgångsrikt IT-/telekombolag i Uppsala" (publicerad 2016-06-01) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-11-02

Företaget
Företaget levererar IT- och telekommunikation till små och medelstora företag. Det är en rikstäckande kedja med både koncernägda och franchiseägda kontor.

Företaget bildades 1995, har idag fler hundra anställda och omsätter drygt en miljard. Den här tjänsten är stationerad på kontoret i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support ingår du i ett team på sex personer och du får arbeta i en trivsam och energifull arbetsmiljö. Supporten ansvarar för support för företagets centrala tjänster inom telefoni, molnväxellösningar och Microsofttjänster. Du ansvarar också för den interna first line-supporten.

I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att:

• Ta hand om inkommande samtal
• Arbeta med registrering och uppföljning av ärenden
• Arbeta med enklare administrativa uppgifter och sammanställning av statistik

Företaget arbetar med flera Microsofttjänster, så har du tidigare erfarenhet av exempelvis Office 365, Sharepoint eller Microsoft Dynamics CRM ses detta som meriterande. Du är en person med stort tekniskt intresse och har gärna ett till två års erfarenhet av en liknande roll från ett företag med stort IT-fokus.

Kvalifikationer
Utbildning: Teknisk gymnasiekompetens
Erfarenhet: 1-2 års erfarenhet av en teknisk first line support-roll, gärna inom IT/telefoni
Systemkrav: Du har gärna erfarenhet av Microsoftprodukter, brandväggar och har bra koll på de operatörer som finns i branschen.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, support, first line, 1st line, microsoft, IT, telefoni, molnlösningar, sharepoint, office 365

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Vukasinovic 08-40024050 maja.vukasinovic@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2506954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: