Teknisk support till framgångsrikt IT-/telekombolag i Uppsala

Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-01

Företaget
Företaget levererar IT- och telekommunikation till företag. De ser till att allt kan fungera ihop - oavsett tid, plats eller lösning. Utöver deras integrerade lösningar och vägledande kunskap erbjuder de ett brett utbud av produkter och tjänster. De grundades 1995, har idag drygt 600 medarbetare och omsätter drygt en miljard kronor. De erbjuder en spännande arbetsplats, där framgångfaktorn till stor del kommer av att medarbetarna är kompetenta, passionerade och serviceinriktade i sitt jobb och arbetar hårt för att nå sina mål. Företagskulturen präglas av mångfald, kundfokus, affärsmässighet och entreprenörsanda och du erbjuds utvecklande arbetsuppgifter i en expanderande verksamhet. Den här tjänsten är stationerad på kontoret i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support ingår du i ett team på fem personer och du får arbeta i en trivsam och energifull arbetsmiljö. Du ansvarar för support för företagets centrala tjänster inom telefoni och molnväxellösningar för både kollegor och företagets kunder.

I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att ta hand om inkommande samtal, arbeta med registrering och uppföljning av ärenden, arbeta med enklare administrativa uppgifter och lösa de problem som kan uppstå.

Uppdraget pågår i 6 månader, med chans till förlängning.

Kvalifikationer
• Teknisk gymnasiekompetens
• 2-3 års erfarenhet av en teknisk supportroll, gärna inom IT/telefoni
• Telefonvana
• Erfarenhet av att analysera SIP-loggar (meriterande)

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och tycker om att lösa problem. Service kommer naturligt för dig och du förstår vikten av nöjda kunder. Du fokuserar på att leverera ett bra resultat och hjälper till där det behövs. Därtill har du en professionell framtoning, tycker om ordning och reda samt kan driva ditt arbete framåt självständigt.

Övrig information:

Start: 1 augusti
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, support, first line, 1st line, IT, telefoni, molnlösningar, telefonväxel, växel, Uppsala

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse, Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin 08-40024050 emma.wallin@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2881895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: