Teknisk support till ett av världens mest attraktiva varumärke

Stockholm, Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
2014-02-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support till ett av världens mest attraktiva varumärke" (publicerad 2015-06-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Vill du arbeta som teknisk kundservicemedarbetare till ett av världens mest kända varumärken? Är du intresserad av ny teknik och vill få in en fot i IT-branschen? Då är detta tjänsten för dig!

Arbetsbeksrivning 
Du kommer att bli en del av ett globalt företag med 181 kontor världen över. Vi utökar nu vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärken som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin unika design och förstklassiga kvalitet. Vi söker därför dig som har grundläggande tekniska kunskaper och ett intresse att lära dig det senaste inom IT-marknaden. Kanske tar du examen i sommar och vill starta din akrriär här. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över internet. Du får all utbildning som arbetet kräver av oss men du behöver ha ett genuint IT-intresse och en vilja att utvecklas med oss. Har du detta ger vi dig en god grund att stå på för en fortsatt karriär inom IT.

Vi ger dig en gedigen utbildning i det senaste inom IT, du ger oss din kunskapshunger och din problemlösningsförmåga. Tillsammans ger vi kunderna förstklassig support. Anställningen inleds med två utbildningsdelar; en fyra veckor lång utbildning följt av en veckas praktisk inlärning där du får bekanta dig med produkterna men även våra kunder. Därefter är du redo att påbörja din karriärsresa hos oss, bara du bestämmer var den skall sluta!

Vad söker dig som:

• talar svenska flytande
• har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska
• har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer
• är pedagogisk och effektiv i ditt arbete
• serviceinriktad person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat
• är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem 

Vi erbjuder:

Lön enligt kollektivavtal
Bonus
Rikskortet
Friskvårdsförmåner
Frukost på jobbet varje måndag

Skicka in din ansökan snarast, urval och intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2014-02-06

Arbetstider och omfattning
100 %. Tillträde: Maj/juni tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 2014/24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Johansson/Rekryterare 072 225 00 89
Louise Hamilton/Rekryterare 073 511 08 01

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1771780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: