Teknisk support / IT / Helpdesk till Gilbarco Veeder Root
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-11-21FöretagetGilbarco Veeder Root är världsledande inom tekniska lösningar för oljebolagsbranschen. De levererar, installerar och servar sina totala lösningar för all hantering av försäljning direkt vid pumpen så väl som inne i butik. Produktfamiljen omfattar pumpar, kortterminaler, nivåmätningssystem, kassa apparater och programvara.
Dina arbetsuppgifterI rollen som teknisk support ansvarar du för hantering och lösning av systemfel relaterade till programvara, mjukvaruuppgraderingar, hantering av händelseinformation samt support till företagets fältservicetekniker. Vanlig utrustning som kräver tekniskt support är kassasystem, back-office, kortterminaler, nivåmätningssystem och bränslepumpar. Den interna supporten av persondata, servrar, telefoner och servrar kommer vara en del av ditt dagliga arbete. Vidare kommer du även stå för kundservice där du tar emot servicemeddelande via ett ärendehanteringssystem samt via telefon och mejl. Ärendena kommer du lösa både självständigt men även tillsammans med ditt team.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap, erfarenhet av support ses som starkt meriterande
• Goda kunskaper i Windows, PC-hårdvara, nätverk, brandvägg samt servrar.
• Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från oljebolagsbranschen
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen har du ett tekniskt intresse samtidigt som du är en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning. Du trivs med att arbeta i grupp och tar stort eget ansvar för ditt arbete. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren och kunden i fokus. Därtill är du en person som inte har några problem med att ta egna initiativ och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:: IT, Teknisk Support, Support, first line, servicedesk, helpdesk, Windows, PC, Servers firewall, heltid , Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3814007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.