Teknisk projektledare till växande bolag
Framtiden AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en lyhörd problemlösare med ett härligt driv?
Trivs du med att arbeta självständigt men ha mycket sociala kontakter under arbetsdagen?
Bor du i Stockholmsområdet och har insikt i lokaltrafiken? Då har vi tjänsten för dig.
Vi hanterar ansökningar löpande, missa inte chansen - ansök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk projektledare hos vår kund kommer du att arbeta med projektkoordinering. Du kommer att fastställa, krav ställa och granska kraven för att lämna över arbetet till Indien där produktionen utförs. Dina arbetsdagar kommer att vara mycket varierade och kommer att innefatta bland annat möten, platsbesök, samla in tillstånd, projektgenomgångar och kontakt med andra projektörer och kunder. Vissa dagar kan du vara ute i reflexjacka och gummistövlar medans andra dagar sitta bakom ett skrivbord. Du kommer att arbeta mycket självständigt men ha nära kontakt med en förvaltare.
Om företaget
Vår kund är en ingenjörsbyrå specialiserade på uppmätningstjänster. De förser kunderna med lösningar inom CAD, BIM och GIS. Huvudkontoret ligget i Motala men uppdragsgivarna finns i hela Sverige men också i grannländerna. De grundades 2008 och har idag 15 medarbetare utspridda i Skandinavien och 95 medarbetare i Indien. De förser dagligen sina kunder med kostnadseffektiva lösningar.
Din profil
Skallkrav:
• Lägst högskoleingenjör
• Bo i Stockholmsområdet då det är bra om man har insikt i lokaltrafiken
Meriterande:
• Projekterings- och projektledarerfarenhet
• Kunskap i Autocad och Revit
• Erfarenhet från fastighetsförvaltning
För att lyckas i rollen är du en självgående problemlösare som alltid har viljan att ta sig framåt. Du behöver även vara lyhörd, social och serviceinriktad då det förekommer mycket kontakt med kunder.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: 1 november eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetstider: Dagtid enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-01
Ange följande referens när du ansöker: 13389
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnja Widell
anja@framtiden.com Mob 0722-02 55 36
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 29
Jobbnummer 3736538
Observera att sista ansökningsdag har passerat.