Teknisk kundtjänst
Temp-Team Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-01-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk kundtjänst" (publicerad 2017-03-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Företagspresentation
När det gäller kvalitet och teknik är Kärcher ledande leverantör av rengöringssystem, rengöringsprodukter och tjänster för privatpersoner och professionella användare inom snart alla områden och i hela världen. Våra kunder drar fördel av att använda våra effektiva och miljövänliga rengöringsprodukter. Vi gör märkbar skillnad i våra kunders liv genom att tillhandahålla effektiva lösningar för rengöring och vattenhantering varje dag i hela världen. Vi har mycket nöjda och glada kunder!
Tjänstebeskrivning
Som en del i gruppen Kundtjänst hos Kärcher AB arbetar du med inkommande kundorder, registrering och alla förekommande ärenden kring kundens order. Olika frågeställningar kring produkter är också vanligt förekommande. Mycket kontakt med kunder sker via telefon och tempot är ofta högt.
Kärcher AB har en kundtjänst som är teknisk. Många frågor från kunder gäller reservdelar till maskiner som kräver att man använder skissprogram. Produktkunskapen är hög i gruppen och du kommer att genomgå en intern utbildning för att kunna hantera olika frågeställningar.
Kundtjänst arbetar med fem affärsomården som täcker in allt ifrån konsumentprodukter till industriella installationer.
Denna anställning är en inhyrning från TEMP-TEAM till augusti med eventuell möjlighet till förlängning.
Publiceringsdatum2016-01-07KvalifikationerDu har erfarenhet av arbete med telefonen. Du kan bemöta kunder bra och söka information för att hjälpa kunderna på ett proffesionellt sätt.
Det är meriterande om du jobbat med SAP-Sales and Distribution. Du har ett stort tekniskt intresse.
Dina egenskaper• Du har lätt för att förstå olika system
• Du kan prioritera det som är viktigast
• Du kan hantera stressiga situationer
• Du är affärsmässig
• Du har en positiv framtoning och gillar att ge god service
Så ansöker duDu söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval och omgående tillträde till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gunde Algebäck, telefonnummer 0709-95 21 90 på TEMP-TEAM.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 894
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGunde Algebäck
FöretagTEMP-TEAM Sverige AB
AdressTEMP-TEAM Sverige AB
Nordstadstorget 6
41105 Göteborg
KontorsadressNordstadstorget 6, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2603398
Observera att sista ansökningsdag har passerat.