Teknisk administratör i Göteborg

Wrknest AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Göteborg, Partille, Kungälv, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-14

Om tjänsten
Vi söker en Teknisk administratör till vår kund Göteborg stad.

Rollen utgör en del av mottagningsfunktionen på avdelningen Stadens Anläggningar (Anläggningar och Infrastruktur). Denna roll utgör gränssnittet mot projektens digitala leverans, dvs alla ritningar och relationshandlingar som behövs för att kunna drifta och underhålla färdigställda fysiska anläggningar såsom gator, broar, tunnlar, spårväg, bryggor, kajer mm. Allt sånt material ska när projekten närmar sig avslut skickas in till denna avdelning och funktionen TKdok som i sin tur och i samverkan med "förvaltaren" säkerställer att "förvaltaren" får rätt förutsättningar att ta över ansvaret för anläggningens fortsatta livstid.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd via oss på Wrknest mellan perioden 01 nov 2022 - 30 apr 2023.

Dina framtida arbetsuppgifter

• Bevaka funktionsbrevlådan "tkdok".

• Vid granskningar och förfrågningsunderlag:

• Ta emot/ladda ner och kvalitetssäkra leverans av indata.

• Vid behov - rätta, följa upp och efterfråga saknad information

• Ta emot och ladda ner den digitala leveransen för producerad anläggning och säkerställa att allt är inlevererat. I samverkan med projektledare.

• Registrera inkommen handling samt rita in ytan + attribut som handlingen avser, i kartan.

• I förekommande fall samverka med såväl projektledare som förvaltare

• Vid utlämning av allmän handling (enligt kommunala regler):

• Ta emot frågan och sammanställ information som efterfrågas som allmän handling för området teknisk dokumentation.

• Kontrollera om något behöver sekretesshanteras innan det lämnas ut.

Vi söker dig som

• Har god förmåga att uttrycka sig på svenska, såväl i tal som i skrift.

• Har erfarenhet av att ha jobbat med minst ett motsvarande uppdrag innan.

• Har erfarenhet av administrativa uppgifter samt teknisk utbildning/inriktning i grunden.

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Därför söker vi dig som är strukturerad, tekniskt kunnig och bra samarbetsförmåga. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: 1 November

Plats: Göteborg

Omfattning: Heltid 40h/v

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wrknest AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Kontakt
Sofia Lundberg
sofia.lundberg@wrknest.se

Jobbnummer
7073433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: