Teknisk administratör / administratör / backoffice till Com Hem

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk administratör / administratör / backoffice till Com Hem" (publicerad 2019-04-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-01-23

Företaget
Com Hem levererar tv, telefoni och höghastighetsbredband till svenska konsumenter och företag, och är en av Sveriges ledande operatörer med över 2 miljoner anslutna hushåll till deras nät. De har en hög ambition och den långsiktiga målsättningen är att ha Sveriges mest nöjda kunder. Det vill de först och främst uppnå genom att erbjuda förstklassig tillgång till kommunikation samt leverera ett personligt bemötande och vara en leverantör med en proaktiv attityd till innovation och service. Som medarbetare blir du en avgörande pusselbit till detta då de anser att rätt talanger och lagarbete är nyckeln till framgång.

Hos Com hem erbjuds du en stimulerande och kreativ arbetsmiljö med spännande initiativ och satsningar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar du i flertalet dokumentationssystem och stödsystem där du ser till att de uppgifter du ansvarar för levererar säljbarhet till det interna CRM systemet. Du analyserar problem med säljbarheten genom att skapa dig en förståelse för affären och Com Hems kunders resa i det aktuella stödsystemet. De produkter du arbetar med är bl a bredbandslösningar, telefonitjänster och IPTV. I rollen arbetar du även med att upprätthålla rätt adresser, tjänster och aktivera kunderna i systemet. I rollen deltar du även i förbättringsarbete för att optimera arbetet för dig och dina kolleger. Vidare har du daglig kontakt med kolleger, andra team och den interna leveransen. Kontakt med externa leverantörer förekommer i rollen.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning, med fördel teknisk inriktning
• Meriterande med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, exempelvis backoffice alternativt 2nd line
• Meriterande med erfarenhet av arbete med databaser i Excel och kunskap inom kundlösningar, bredbandslösningar och olika CRM-system
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

För att trivas i rollen som administratör hos Com Hem tror vi att du har förmågan att analysera data och se samband. Du är kommunikativ och social då rollen innehåller både flera kontaktytor. Därtill är du noggrann och strukturerad då rollen är av koordinerande karaktär och innebär olika deadlines av leveransdatum. Du tar gärna egna initiativ och har förmågan att fatta egna beslut för att driva ditt arbete framåt. Vi söker dig som vill diskutera utmaningar du stöter på samt nyfiken och vill utvecklas i rollen hos Com Hem.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som inittialt varar i sex månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Com Hem. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista from april
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4571855

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: