Tekniker 1st line
Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Gävle,
Nacka eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer? Är du stresstålig?
Fujitsu Services söker tekniker till vår Service Desk på Lidingö
Ditt arbete kommer att gå ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder. Det är viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan vid första kontakten med vår Service Desk, därför är det viktigt att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.
Servicedesken kommer att vara bemannad 24 timmar om dygnet, 365 dagar per år. Supporten kommer att bedrivas på ryska, danska, finska, engelska och svenska.
Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har en djup servicekänsla.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Madeleine Kronborg 070-793 87 86.
Välkommen med din ansökan via vår webbplats
www.se.fujitsu.com så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.
Publiceringsdatum2008-04-17Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid/tillsvidareanställning
ErsättningFast lön
Fast lön enligt överenskommelse
FöretagFujitsu Services AB
AdressFujitsu Services AB
Box 40
16493 KISTA
KontorsadressIsafjordsgatan 35
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7937000
Jobbnummer 195791
Observera att sista ansökningsdag har passerat.