Teamledare, heltid, Stockholm

Releasy Customer Management / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2017-06-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamledare, heltid, Stockholm" (publicerad 2017-08-11) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm, Solna, Norrköping, Linköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vill du bli en av oss? Vi startar ett nytt kundservicecenter i Stockholms central och letar efter en ny teamledare som vill vara med och starta igång vår nya verksamhet.
Vi söker dig som har erfarenhet från en coachande och ledande befattning inom kundservice och drivs av att få ditt team att nå framgång. Tjänsten är på ett nytt kundservicecenter där det gäller att leverera den bästa kundupplevelsen - varje dag!

Vi på Releasy Customer Management arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.

Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Stockholm, Borås och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Arbetsuppgifter:

Som teamledare har du en ledande roll och du är inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att teamet ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 15-20 st. medarbetare.

Ansvarsområden:

- Huvudansvar för teamets lönsamhet.
- Personalansvar för samtliga agenter i teamet.
- Huvudansvar för kvalitet och att alla agenter har rätt kunskapsnivå.
- Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro.
- Delvis ansvar för kontakten med uppdragsgivare.
- Delvis ansvar för rekrytering och resursplanering i teamet.
- Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet.

Kvalifikationskrav:

- Lägst gymnasiekompetens.
- Erfarenhet av ledarskap inom kundservice.
- God datavana.
- Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person. Vi letar efter dig som har erfarenhet som ledare inom kundservice. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och inget behov är för stort.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.



Omfattning:

Heltidsanställning

Arbetstider:

Din arbetstid kommer att vara varierande och förlagd vid kundcentrets öppettider, dvs. både vardagar och helger. Öppettiderna är måndag till och med fredag kl.06.30-18.30. Lördagar och söndagar har kundcentret öppet kl.10.00-17.00.

Lön:

Månadslön enligt överenskommelse.

Start:

Startdatum är slutet av september. Enligt överenskommelse.

Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag den 30 juni. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Josefin Danielsson, (mailto:josefin.danielsson@releasy.se)

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-06-15

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Danielsson 0771-350 900

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna

Kontorsadress
Pipers väg 28, Solna

Jobbnummer
3559757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: