Team Manager till kund inom media

Ivy Talents / Försäljningsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ivy Talents i Norrköping, Nyköping, Södertälje, Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi söker nu en inspirerande Team Manager till kund inom media i Norrköping. Vår kund är verksam inom callcenterbranschen. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver flexibilitet men framför allt stort fokus på att alltid ge den bästa servicen.

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller som känner att det är dags att ta nästa kliv upp till att bli en ledare. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarsfull och framför allt motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Som Team Manager har du ansvaret för resultat och utveckling inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.

Om tjänsten
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta agenterna i sitt dagliga arbete samt att främja deras utveckling inom sälj och kundbemötande. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.

Vi söker dig som
Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Krav för tjänsten:

Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
Minimum 3 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Dokumenterad ledarerfarenhet


Meriterande är:

Kunskaper i svensk arbetsrätt
Ledarutbildning
COPC-kännedom
Erfarenhet av att coacha inom försäljning













Om jobbet

Region
Norrköping

Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Startdatum för tjänsten: Snarast möjligt

Lön / Förmåner

Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Ansökan

Ansök snarast möjligt. Urval och intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-04-27

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emil Dreca emil.dreca@ivytalents.se +46738795858

Företag
Ivy Talents

Adress
Ivy Talents
TYSKA TORGET 2
60041 Norrköping

Kontorsadress
TYSKA TORGET 2, Norrköping

Jobbnummer
3463872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ivy Talents

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ivy Talents: