Team Manager till GoExcellent i Kalmar
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seVi söker nu en Team Manager till ett av våra uppdrag inom ett av nordens ledande detaljhandelsföretag.
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.
Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande
Du har:
Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
Meriterande är:
Kunskaper i arbetsrätt
Tidigare ledarerfarenhet
Ledarutbildning
Erfarenhet av att coacha inom försäljning
Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
GoExcellent Värdeord
GoExcellents värdeord är: Lead, Learn, Share.
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
GoExcellent löfte till dig
Hos GoExcellent lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;
Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-12-14ErsättningLön enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktYlva Johansson, Operations Manager +46850104000
Jennie Olsson
rekrytering@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
KontorsadressBorgmästaregatan 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2575962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.