Team Manager Kundservice/Large Accounts

3 / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre att bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

På Tres kundservice för företag jobbar vi med att i helt egen regi ta hand om all support till våra företagskunder. Det ger oss möjlighet att vara flexibla, agera snabbt och driva förbättringsförslag i organisationen - allt för att förbättra kundupplevelsen! Vi tycker om initiativ och förstår vikten att lyssna på kunden!

Large Accounts är ett av våra kundserviceteam som har i uppdrag att supportera våra allra största kunder. Service managers och kundansvariga jobbar tätt tillsammans för att utveckla affären och ha kundens bästa i fokus. Öppenhet och samarbete värdesätts högt hos oss. Vi tycker om initiativ och förstår vikten av att vara transparanta i vårt arbete.

Förutom Large Accounts-teamet ingår även 3First under Team Managern. 3First är vårt specialistteam som bistår våra utvalda Tre-ambassadörer (ex. bloggare, radiopratare och artister). Genom att vara lättillgängliga och snabba, löser teamet profilernas behov med allt ifrån en glömd PIN-kod till en teknisk felsökning.

Som gruppchef för teamet Large Accounts har du fullt personalansvar. Du leder medarbetarna och skapar rätt förutsättningar för att de ska kunna säkra kundnöjdhet och service i världsklass. Vidare arbetar du proaktivt för att hjälpa teamet att optimera aktuell kommunikationslösning, utveckla och underhålla rutiner samt att möta kundens behov. Du lyssnar också utåt i organisationen efter förändringar inom Tre som kan på påverkan på kunden och/eller ditt team.

Rollen rapporterar till Head of Customer Service B2B, och ingår i hennes ledningsgrupp tillsammans med två ytterligare personer.

Vem är du?

Som person och ledare är du duktig på att motivera och utveckla personer. Prestigelöshet och att alltid erbjuda en hög servicenivå står högt på din lista, eftersom att du insett vikten av det för att tillsammans komma framåt. Du räds inte målsättningar utan drivs av att uppnå dem samtidigt som du utvecklar och skapar initiativ längs vägen. Din utmanaranda är stark vilket till exempel visar sig genom att du ifrågasätter invanda rutiner och processer.

Professionellt har du tidigare erfarenhet av att leda och/eller coacha andra människor. Du har en hög kompetensnivå inom sälj och service, och det är starkt meriterande (men ej ett krav) att du tidigare arbetat inom telekombranschen.

Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och engelska, samt gärna någon form av ledarskapsutbildning i bagaget.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig en chans att utveckla ditt affärssinne och en möjlighet att bygga ett professionellt nätverk. Du har stor påverkan på ditt arbetssätt och därmed får du chans att utveckla din strukturella förmåga. Hos oss får du verkligen utmana dig själv och rollen som ledare erbjuder mycket frihet under ansvar. 



Tjänsten är ett vikariat om ca. 1 år med tillträde så snart som möjligt.

Vid frågor kontakta Head of Customer Service Silvia Bakir på 0735-43 84 71 eller silvia.bakir@tre.se.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-10-31

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
4433200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: