Team manager - Customer Operations

Amga AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.

Denna tjänst är inom ramen av vår rekrytering/uthyrningsverksamhet.

I din roll som Teamchef inom Payment leder, förbättrar och förvaltar du medarbetarna i enlighet med koncernens värderingar och ser till att arbetet på avdelningen kontinuerligt vidareutvecklas. Du är ansvarig för det operativa arbetet samtidigt som du har hand om verksamhets och personalfrågor. Du har personalansvar för cirka åtta anställda i Stockholm och tre stycken medarbetare i Skåne.

Du rapporterar till Site Manager. Din avdelning ansvarar för hantering av in- och utbetalningar, utredning av oklara betalningar, fakturahantering, kontakten med partners och kunder. Vidare ansvarar avdelningen för uppdatering av avtal samt vidareutveckling av företagets affärssystem.

Vem är du?

Vi söker dig som är affärsdriven och stark i att implementera och genomföra olika processer. Vidare brinner du för att leda och utveckla människor. Du är lösningsfokuserad och inte rädd för att ta egna initiativ. Dina kommunikativa färdigheter är starka och du ser möjligheter och lösningar snarare än hinder. Du tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och är bra på att bygga relationer med människor runt omkring dig.Vi vill att du är målinriktad och drivs av att delegera ansvar och att se dina anställda växa i sina roller.

Publiceringsdatum
2015-06-09

Kvalifikationer
• Förmågan att upprätthålla en helhetssyn, även i tider av förändring och har förmågan att prioritera och fatta självständiga beslut
• Erfarenhet från att implementera och genomföra processer
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
• Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina anställda
• Erfarenhet inom finance & accounting eller liknande områden är mycket meriterande men inget krav
• Erfarenhet av bank/finans är meriterande men inget krav

Om bolaget

Bolaget erbjuder dig en utmanande position i en inspirerande arbetsmiljö där samarbete och snabba beslut är en del utav vardagen. Du sätter själv gräns för din egen utveckling där du förväntas styra din egen framtid. Koncernen är internationell välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom finans, försäkring, detaljhandel samt in och utlåning och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn.

Tjänsten startar 1 juli med initialt uppdrag fram till årsskiftet, med möjlighet till förlängning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2015-06-22.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Edin 08-551 118 72

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2330194

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: