System- och IT-support
First Camp Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos First Camp Sverige AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Lysekil,
Varberg,
Uddevalla eller i
hela Sverige First Camp är Nordens största campingkoncern med totalt 57 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu uppemot 800 MSEK ett normalår. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med över 1200 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja. Läs gärna mer om oss och vad vi gör på
www.firstcamp.se. First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, fastighet och HR samlade.
Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter.
Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra och våra team. Då vi är ett tillväxtbolag har vi ett ökande behov av intern support med inriktning på vårt bokningssystem och generella IT-frågor - det är där du kommer in.
Publiceringsdatum2021-12-29Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i vårt IT team och utgå från vårt supportkontor i Göteborg. Samarbetet med kollegor sker dock mestadels på distans. Under din arbetsdag kommer du att hantera inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem där du själv aktivt går in och åtar dig uppgifter. De ärenden som du inte kan lösa på egen hand eskaleras vidare. I tjänsten ingår även registervård, uppsättning av nya destinationer och anställda i systemen samt ansvar för supporttelefonen.
Kvalifikationer
För att trivas i rollen ser vi att du behöver vara en analytisk problemlösare som ser mervärdet en bra supportfunktion tillför ett bolag. Du har lätt för att anpassa dig till förändringar och omprioritera din arbetsdag och vet när du behöver släppa en uppgift för att gå vidare till nästa. Detta kommer från din förmåga att skapa dig en helhetsbild över situationen samt att du lätt sätter dig in i nya arbetsuppgifter och tar till dig ny information.
Du får gärna ha en teknisk utbildning i grunden, men vi ser inte det som krav. Det är dock ett krav att du van vid att arbeta i Microsofts standardapplikationer och operativsystem samt Microsoft 365. Du behöver vidare ha goda kunskaper i affärssystem utifrån en supportfunktion. För att vara aktuell för tjänsten behöver du även kunna uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift, med fördel även danska.
Vi ser det som väldigt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med Active Directory och kontoadministration. Har du även kompetens inom nätverk, skrivarhantering och klientsäkerhet är det ett plus, men inget krav. Likaså om du har grundläggande elkunskap och erfarenhet av installationer. Det viktiga är dock att du har ett stort intresse för IT och affärssystem och vill fortsätta lära dig mer inom dessa områden.
Vad erbjuder vi dig?
På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:
We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen
We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster
We Simplify: Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster
We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster
AnställningsvillkorTjänsten är på heltid och förväntas tillträdas snarast möjligt. First Camp har kollektivavtal med Unionen och lönesättning är individuell. Du kommer att utgå från vårt supportkontor i Göteborg. Eftersom vi är ett starkt säsongsbetonat bolag är det viktigt att du har möjlighet att arbeta under vår högsäsong.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten. Som ett första steg i vår urvalsprocess kommer de personer som möter våra kvalifikationskrav att få genomföra två rekryteringstester där du matchas mot vår kravprofil.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Snarast möjligt enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningFast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFirst Camp Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/308".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare First Camp Sverige AB (org.nr 556618-9873)
Arbetsplats First Camp Supportkontor - Göteborg
Jobbnummer 6215367
Observera att sista ansökningsdag har passerat.