Svenska Rygginstitutets Smärt & Stressrehab söker vårdadministra

Svenska Rygginst AB / Administratörsjobb / Vaxholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vaxholm, Värmdö, Lidingö, Stockholm, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Rygginst AB i Vaxholm, Sundsvall eller i hela Sverige

Rygginstitutet är en specialiserad öppenvårdsmottagning. Vi arbetar multiprofessionellt med rehabilitering för smärta och/eller utmattningssyndrom. Hos oss arbetar fysioterapeuter, psykologer, läkare, kurator, arbetsterapeut och medicinsk sekreterare.
Arbetsuppgifterna är omväxlande med bland annat telefonservice, receptions- och kassaarbete samt administrativ service åt teamen. Vi arbetar i Take Care journalsystem.
Kvalifikationer: Du ska ha dokumenterad utbildning som vårdadministratör samt vana vid journalsystemet Take Care.
Personliga egenskaper: Du ska vara serviceinriktad, flexibel samt ha god samarbetsförmåga. Vi värdesätter att du är strukturerad och tar eget ansvar. Vi samarbetar med varandra i administrationen men också med andra yrkesgrupper och är en viktig del i administrationen kring patientens rehabilitering. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid/deltid 75% måndag-fredag. Tillträde enligt överenskommelse
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Publiceringsdatum
2021-02-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-28

Adress
Svenska Rygginst AB
Ladvik
18593 Vaxholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svenska Rygginst AB (org.nr 556513-6842)
Ladvik (visa karta)
185 93  VAXHOLM

Ansökan
E-post: asa.larsson@rygginstitutet.se

Arbetsplats
Svenska Rygginstitutet AB

Jobbnummer
5561880

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Rygginst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Rygginst AB: