Svensk/finsk Customer Care
Brothers / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brothers i Stockholm,
Falun,
Strömstad,
Ängelholm eller i
hela Sverige Brothers är en svensk herrmodekedja med 76 butiker i Sverige och Finland, 25 av dem drivs av franchisetagare. De första Brothersbutikerna slog upp sina portar 1992 och sedan dess har vi samlat på oss mer än 20 års erfarenhet på den svenska marknaden.
Vi som arbetar på Brothers har en sak gemensamt, viljan att erbjuda våra kunder på "the ultimate shopping trip". Tillsammans är vi nära 400 medarbetare, som drivs av att erbjuda mode och service. Kombinationen mellan våra egna och externa varumärken samt passionerade säljare möjliggör att du som kund tryggt kan förlita dig på att hitta hela din garderob på ett och samma ställe.
Vi finns över hela landet, i såväl Sverige som Finland, men vårt huvudkontor sitter i moderna och trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Som medarbetare inom vår Customer Care spelar du en mycket viktigt roll i att stärka vårt varumärke och erbjuda våra svenska och finska kunder en professionell service. Du kommer att vara den första personen våra kunder möter via telefon, mail eller facebook.
En stor del av ditt arbete kommer att bestå i att besvara och hantera inkommande frågor och beställningar på både svenska och finska, men även att arbeta proaktivt med våra kundrelationer, ta aktiv kontakt och följa upp i service- och försäljningssyfte. Du kommer att arbeta nära vårt e-handelsteam och hantera frågor som rör vårt sortiment, onlinebeställningar, reklamationer och returer, ha en ständigt pågående dialog med övriga medarbetare på marknads,- försäljnings- och sortimentsavdelningen och hålla dig uppdaterad om Brothers sortiment och aktivitetsplan.
Vidare kommer du också att hjälpa till att producera texter till vår e-handel och marknadsföring på såväl finska som svenska, och i mån av tid hjälpa till med tilldelade projekt från Marketing Director.
Vi som jobbar på marknadsavdelningen är totalt sex stycken, men planerar att inom kort bli åtta. Du får en unik möjlighet att vara del av ett högpresterande, resultatorienterat och glatt gäng som tillsammans med övriga organisationen jobbar med att erbjuda våra kunder en shoppingupplevelse i världsklass.
Beskrivning av kvalifikationer:
En förutsättning för att klara av rollen är att du är flytande i såväl svenska som finska och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har gymnasieutbildning och erfarenhet av kundkontakt och försäljning, gärna från detaljhandeln. Du gillar att arbeta i ett högt arbetstempo, har en väl utpräglad känsla för service och ett brinnande intresse för kläder och mode.
Som person är du strukturerad och prestigelös, redo att hjälpa till där dina förmågor bäst behövs. En positiv och lösningsorienterad lagspelare med förmåga att skapa goda relationer både internt som externt.
Slutligen har du god datorvana, primärt Microsoft Office, behärskar gärna ett CRM system och är van att använda telefonen som ditt arbetsredskap.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt.
Vid frågor är du välkommen att kontakta E-Commerce Manager Jens Faskunger, som nås på
jens.faskunger@brothers.rnb.se .
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-06-20TillträdeOmgående
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duUrval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 2016-07-31. Du ansöker via
Klicka på denna länk för att göra din ansökan .
FöretagBrothers
AdressBrothers
Box 16142
10323 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 33
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41052000
E-postadress:
jens.faskunger@brothers.rnb.se Jobbnummer 2915001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.