Supporttekniker till Service Desk
Fujitsu Services AB Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB Stockholm i Stockholm,
Lidingö,
Sundsvall eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer? Är du stresstålig?
Fujitsu Services söker tekniker till vår Service Desk på Lidingö
Ditt arbete går ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder. Det är viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan vid
första kontakten med vår Service Desk, därför strävar vi efter att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.
Supporten kommer att i första hand bedrivas på svenska och engelska, men har du kunskaper även i andra nordiska språk är det meriterande.
Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Madeleine Kronborg, 070-793 87 86, eller Anette Wickström 070-793 76 48.
Publiceringsdatum2008-08-12Arbetstider och omfattningHeltid/tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-29
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagFujitsu Services AB Stockholm
AdressFujitsu Services AB Stockholm
Box 17540
11891 Stockholm
Jobbnummer 283929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.