Supporttekniker / IT-support / MAC / 1st line support
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-09-27Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 4 månader med goda möjligheter till förlängning.
Om företagetFöretaget grundades 1921 och erbjuder Nordens största utbud av texter, bilder, videor, infografik. De hjälper mediekoncerner, myndigheter, marknadsavdelningar med flera med innehåll. De är cirka 200 anställda och 150 av dem arbetar med nyhetsproduktion som journalister, fotografer, nyhetstecknare med mera. Företaget har sitt huvudkontor i ljusa och fina lokaler vid Slussen i Stockholm, men har även mindre kontor i Malmö, Göteborg, Bryssel och Sydney.
Dina arbetsuppgifterI rollen som 1st linesupport ansvarar du för att leverera förstklassig service till företagets medarbetare. Arbetsuppgifterna är varierande och du hjälper till med både mjuk- och hårdvara. Du prioriterar inkommande ärenden i verktyget Salesforce och vidarebefordrar ärenden som du inte kan lösa själv. Det kan vara problem med hårdvara; datorer, mobiltelefoner, monitorer. Rollen innefattar allt från att reda upp sladdhärvor till att blåsa datorer eller felsöka under press. Då personalen på plats oftast skall iväg på uppdrag kring livesändning, presskonferenser och annat och allt måste då fungera.
Arbetstiderna är 08:30 till 17:00 och man är baserad på kontoret vid Slussen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst 6 månaders erfarenhet av en liknande roll som 1st line support
• Erfarenhet inom Office 365, Mac, adobe, Iphone, Google Workspace, Jamf och Apple Business Manager
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Avslutad gymnasial utbildning
För att trivas i rollen är du en nyfiken person med ett stort tekniskt intresse. Du har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar där kunden är i fokus. Eftersom du i rollen har kontakt med kunder är du serviceinriktad och kommunikativ samt trivs i sociala situationer. Vi ser också att du är prestigelös och motiveras av att arbeta tillsammans med andra. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för rollen.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt Överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Office 365, Mac, adobe, Iphone, Google Workspace, Jamf, Apple Business Manager, First-line, IT-support, IT, support, 1st line, supporttekniker, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5996636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.