Supporttekniker 1st / 2nd line
Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2021-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker 1st / 2nd line" (publicerad 2022-03-24) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Centric söker dig som vill vara med på en tillväxtresa på ett företag som satsar på Göteborg som en viktig del av bolagets framtid! Du kommer att vara en del av ett gott gäng som trivs ihop och där det finns goda utvecklingsmöjligheter! Är det dig vi söker?
Tjänsten förväntas starta inom en snar framtid.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att bygga på din karriär.
Publiceringsdatum2021-12-21Dina arbetsuppgifterSom 1st/2nd line Supporttekniker så kommer du att arbeta på vår kunds kontor mitt i centrala Göteborg. Arbetsuppgifterna är varierande och arbetsmiljön är entreprenörsdriven. I det dagliga arbetar du med att hantera incidenter på en nivå av både ytligare och mer avancerad karaktär. Du supporterar medarbetarna inom koncernen och miljön är nästan uteslutande Windows. De inkommande ärendena hanteras via ärendehanteringssystem, mail och telefon men du kommer även få möjligheten att vara delaktig i projekt vid sidan av det dagliga arbetet.
Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom IT samt har telefonivana. Du har erfarenhet från arbete med Active Directory samt support av Windows 10, Microsoft 365, skrivare, nätverk och andra delar av en företagetsmiljö. Vidare behärskar du svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande med kunskaper i det finska språket.
Som person är du serviceminded, kommunikativ och pedagogisk. Vidare är du strukturerad, du trivs i att arbeta i grupp samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt samt vill vara en del och fortsätta utvecklas på ett företag i en utmanande miljö.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Något för dig? Ansökningar behandlas löpande så registrera din ansökan redan idag!
Vad vi erbjuder
Förutom vårt härliga gäng av konsulter och kollegor får du som anställd hos Centric alla verktyg du behöver för utvecklas i din yrkesroll. Vi sätter stort värde i att våra medarbetare utvecklas och höjer sin kompetens. Vi erbjuder därför alla våra konsulter möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan där vi bekostar såväl studiematerial samt certifieringar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 370 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Alexandra Fahlström på tfn: 0734-159 388 eller
alexandra.fahlstrom@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCentric Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1640096248329".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693),
http://www.centric.eu Kontakt Centric_SE
alexandra.fahlstrom@centric.eu 0734-159388 Jobbnummer 6200272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.