Supporttekniker - Telefoni, till kund i centrala Jönköping
Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Vi söker en supporttekniker inom telefoni till kund i centrala Jönköping.
Om uppdraget:
Vi söker en supporttekniker för att hantera ärenden inom området Telefoni - både incidenter och tjänstebegäran. Uppdraget innefattar att hantera beställningar och felanmälan mot Tele2. Vid felanmälan till Tele2 ska viss felsökning ha genomförts innan ärendet skickas vidare.
Det finns fasta och mobila anknytningar. För fasta anknytningar används mestadels Softphone. Inom verksamhetens miljö finns också faxar och ATA boxar. Support på telefoni sker endera via telefon och/eller e-post. Det kan även vara aktuellt att som supporttekniker behöva åka ut på plats för att lösa incidenter.
De verktyg som används i arbetet är;
• Ärendehanteringssystem EasitGo,
• Tele2 växel
Ska-krav:
Vi söker dig som uppfyller följande krav
• utbildning med inriktning mot IT
• minst 1 års arbetserfarenhet med inriktning mot IT
• har kännedom inom Active Directory
• har kännedom inom nätverk
• har erfarenhet av felsökning inom IT-miljö
• B-körkort
• talar och skriver svenska obehindrat (då stor del av arbetet innebär kommunikation med andra användare).
Du besitter en hög social förmåga och du har en god förmåga att bemöta kunder på ett professionellt sätt, oavsett personens ålder, kön eller bakgrund. Du är flexibel och kan anpassa dig till kundens kunskapsnivå.
Det är även starkt meriterande om du har erfarenhet av arbete med telefoni.
Om du känner att detta är något för dig, vänligen inkom med CV där du tydligt beskriver hur du uppfyller kompetensprofilens ska-krav. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Uppdragets längd: Start omgående - t.o.m. 2023-03-03, med möjlighet till förlängning (3+ 3 månader).
Omfattning: 100%
Placering/Stationeringsort: Jönköping
Arbete på plats: 100%
Arbetstid: 8:00-17:00, 1 timmes lunch.
För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester.
Sökord; Supporttekniker, Telefoni, IT-support, Active Directory, Tele2 växel, EasitGo, Adecco, Jönköping
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2022-11-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39826".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 7177900
Observera att sista ansökningsdag har passerat.