Supporttekniker - Sommarjobb, Linköping
Elits Sweden AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Elits Sweden AB i Linköping,
Norrköping,
Solna,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om arbetsgivaren:
ELITS is a culture-driven, independent IT company founded in 2006, with a major focus on the operation of IT environments. ELITS provides a global delivery model, with 24-7 commitments of managed services, packaged IT services and consulting. Through good industry knowledge, innovation, commitment and responsiveness, ELITS provides operations and monitoring around the clock - throughout the year - around the world. The company has 96 employees and is present in 11 locations in Europe, North America and Asia. At ELITS we pride ourselves on our ability to communicate IT in a natural and straightforward way - IT humanized. Communication is a very important part of the work since we work closely with our customers. As a consultant at ELITS you will become a part of a great team who always responds to the customer with humility, and at the same time is very proud of what we deliver.
Publiceringsdatum2014-05-14Om tjänstenNu letar ELITS efter en person som över sommaren vill arbeta som supporttekniker på vårt kontor i Linköping.
Som Supporttekniker hos oss på ELITS kommer du bli en del av ett högpresterande team som alltid svarar på kunden med ödmjukhet, och samtidigt är mycket stolt över vad vi levererar. I dina arbetsuppgifter kommer du att besvara supportärenden via telefon och e-post. Du förväntas lösa dessa ärenden i så stor mån som möjligt, annars finns möjligheten att vidarebefordra dessa vidare till nästa linje tekniker, som alla finns i din närhet. Även on-site arbete kan förekomma.
Arbetstiderna är 8-17 måndag till fredag.
KvalifikationerSom en suporttekniker hos ELITS bör du ha ett stort intresse för teknik, motiveras av utmaningar och ha förmågan att visualisera kundens behov. Det är även viktigt att du har ett professionellt förhållningssätt med fokus på god service gentemot våra kunder.
Önskvärda kompetenser och erfarenheter:
• Servicekompetens, speciellt över telefon och e-post.
• Erfarenhet av klientfelsökning
• Bred men grundläggande teknisk kompetens, primärt inom Windows och Mac.
• God kommunikativ förmåga(Svenska och Engelska, tal och skrift)
• ITIL erfarenhet är meriterande.
Önskvärda egenskaper:
• God sociala förmåga och positiv attityd
• Organiserad och strävar alltid efter resultat med hög kvalité.
• Förmåga att samordna och hantera mer än en uppgift åt gången
Hur du ansöker:
Du söker tjänsten via vår hemsida,
www.elits.comOm frågor uppstår, var vänlig kontakta
simon.davoudian@elits.comKörkortskravB
Arbetstider och omfattning8-17, mån-fre v.25-v.33
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSimon Davoudian
FöretagElits Sweden AB
AdressElits Sweden AB
Datalinjen 5
58330 Linköping
KontorsadressDatalinjen 5 58330 Linköping
Jobbnummer 1874123
Observera att sista ansökningsdag har passerat.