Supportspecialist
Regionservice, VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Regionservice, VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk i Göteborg Västra Götalandsregionen
Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att Västra Götalandsregionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter. Regionservice är organiserat i sju områden; Administrativt Centrum, Inköp, Försörjning, Måltider, Närservice, VGR IT och Partnerrelation.
Publiceringsdatum2012-03-20BeskrivningService Center, som är en av enheterna inom VGR IT, har cirka 190 medarbetare och karaktäriseras av närhet till Västra Götalandsregionens olika verksamheter. Enheten organiseras inom de geografiska områdena Fyrbodal, Göteborgsregionen, Sjuhärad och Skaraborg.
Uppdraget är att vara IT-användarnas enda kontaktväg till VGR IT avseende support och med hög servicenivå klara både första och andra linjens support.
Dina arbetsuppgifter• Ta emot, registrera och avsluta ärenden.
• Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin.
• Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT.
• Hantera behörigheter enligt beslutad arbetsrutin.
KvalifikationerDu ska ha god erfarenhet av att ge teknisk support i större nätverk. Din tekniska kompetens ska innefatta PC, telefoni, skrivare, nätverk och serverutrustning. Du ska vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, flexibel och tycka att det är roligt med kundkontakter. Viktigt är att du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
Meriterande är om du har god kännedom om sjukvårdsorganisationen och erfarenhet av och kompetens inom system som är regiongemensamma för Västra Götalandsregionen samt tidigare erfarenhet av liknande arbete. Meriterande är även erfarenhet inom serviceyrken.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattning100% visstidsanställning till 2012-09-30
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-03
Ange följande referens när du ansöker: 2012/993
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSektionschef Erik Westerlund, 0736 - 84 68 38
Teamledare Marie Hedberg, 0768 - 15 03 15
Facklig kontaktVision, Erik Hiller, 0705 - 87 27 29
Sv Ingenjörer, Iowan Hedendahl, 0708 - 80 74 90
JUSEK, Stig Holmlund, 0709 - 51 23 45
FöretagRegionservice, VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk
AdressRegionservice, VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad
Jobbnummer 1192310
Observera att sista ansökningsdag har passerat.