Supportmedarbetare till Visma
Visma Commerce AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma Commerce AB i Linköping,
Stockholm,
Falun,
Halmstad eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser både inom privat och offentlig sektor. 600 000 nordeuropeiska kunder använder våra produkter och tjänster, och ytterligare 300 000 använder oss som hostingpartner. Vi är 5 500 anställda och omsatte 7 855 miljoner norska kronor 2016.
Har du tidigare erfarenhet av support och är redo för att ta nästa kliv i karriären? Har du ett intresse av IT och har ett passion för problemlösning och service? Visma Commerce söker nu en medarbetare till vårt kompetenscenter i Linköping, där du tillsammans med övriga inom first och second line samt konsulter arbetar med professionell kundservice.
Visma Commerce är ett dotterbolag inom Vismakoncernen och arbetar för att effektivisera upphandlings-, inköps- och anbudsprocessen och bidrar därmed till svensk välfärd och konkurrenskraft. Vi hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och vårt erbjudande omfattar informationstjänster, kunskapstjänster, affärsmedia samt elektroniska inköps- och upphandlingssystem. Vi har kunder i alla storlekar och branscher och är ett företag med tydligt tillväxtfokus med 109 anställda och kontor i Stockholm, Linköping och Halmstad.
Om tjänsten Vårt kompetenscenter i Linköping är den verksamhet inom Visma Commerce som hanterar kundärenden som är kopplade till våra system inom upphandlings- och anbudsprocessen samt vår informationstjänst. Som First Line supportmedarbetare har du fullt fokus på professionell kundservice genom att ge användarstöd för våra webbaserade information- och systemtjänster över telefon, chat och e-mail.
Din profil och bakgrund För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga och trivs med att lösa problem. Du har även en god pedagogisk förmåga och delar gärna med dig av dina erfarenheter och kunskaper till övriga i teamet som består av 15 personer. Som person är du ordningsam, ansvarstagande och har lätt för att arbeta självständigt. Vidare bidrar du med din positiva energi till din omgivning och trivs med en händelserik vardag med en god förmåga att hantera stressiga situationer. Du har avslutat dina gymnasiestudier och har några års arbetslivserfarenhet, gärna inom liknande roller inom support och/eller teknisk support. För att trivas i rollen har du ett intresse för mjukvaruteknik och/eller IT-system. Då vi har flera kunder från Norge är det ett krav att du behärskar norska.
Varför Visma? På Visma får du möjligheten att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag, med kraften och utvecklingsmöjligheterna i en stark koncern. Hos oss trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad. Vi erbjuder dig möjlighet att växa och utvecklas med bolaget, samt en balans i tillvaron där du som medarbetare får utrymme att ta eget ansvar. Vi har ett öppet klimat med högt i tak och en bra blandning i ålder, kön och bakgrund.
Ansökan Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2017-08-31. Intervjuer sker löpande under processens gång.
Se
www.visma.se/commerce för mer information om Visma Commerce För att läsa om hur Susanne trivs på Visma, klicka här !
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-07-19Ersättning Enligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sunnermalm +46 072-1649645
FöretagVisma Commerce AB
AdressVisma Commerce AB
Box 34212
10026 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 94
Jobbnummer 3609878
Observera att sista ansökningsdag har passerat.