Supportmedarbetare med erfarenhet av Jeeves
Infocube AB / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
2011-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportmedarbetare med erfarenhet av Jeeves" (publicerad 2011-06-14) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Infocube AB i Ospecificerad arbetsort Är problemlösning och att hjälpa andra din drivkraft? Vill du vara en viktig och pålitlig partner för våra kunder?
Nu söker vi en positiv och engagerad lagspelare till vår supportgrupp på något av våra kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö eller Jönköping.
Publiceringsdatum2011-04-18ArbetsuppgifterSupportgruppen tar emot frågor gällande samtliga moduler i Jeeves via telefon, mail och via Infocubes community. Kunderna är främst svenska men vi har också kunder som pratar nordiska språk och engelska.
Supportgruppen stödjer kunder i deras dagliga verksamhet genom rådgivning, felsökning och problemlösning i systemet Jeeves. Som supportmedarbetare har du också en viktig roll som bollplank och support till dina kollegor i ett nära samarbete med de andra enheterna inom bolaget.
I supportarbetet har du möjlighet att förbättra arbetssätt och rutiner hos kunderna. Du får en insyn i hur företag drivs och fungerar i många olika branscher och möjlighet att utveckla ditt kunnande och erfarenhet av olika bolag.
UTBILDNING OCH ERFARENHET
Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, logistik eller data/systemvetenskap samt relevant arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har haft Jeeves som verktyg i din tidigare arbetsmiljö. Har du även varit med och implementerat Jeeves, varit superuser eller processägare i systemet är det meriterande.
För att lyckas i tjänsten tror vi att du har en hög social kompetens och problemlösningsförmåga. Du är även pedagogisk och lyhörd med kunden i fokus. Genom din verksamhetserfarenhet i kombination med systemkompetens har du förmågan att vara en god rådgivare.
Som person är du prestigelös, förtroendeingivande med kundvana. Du har en stark vilja av att ta ansvar och kan prioritera ditt arbete. Du är detaljorienterad men har även en förmåga att se helheten. Du har en hög arbetsmoral, är lojal och vill utvecklas tillsammans med Infocube.
POWER YOUR PASSION
Infocube är en passionerad affärspartner som med kompetenta medarbetare och marknadens bästa produkter erbjuder ett komplett systemstöd; affärssystem, CRM-system, leverantörsportal, användarforum och analysplattform. Vi jobbar bara med tillförlitliga system från ledande leverantörer, såsom Jeeves, Microsoft och QlikView. Vi är per idag 80 medarbetare i ett gemensamt bolag lokaliserade i Göteborg, Stockholm, Malmö, Jönköping och Chicago -varifrån vi supportar våra Nordamerikanska kunder som blir allt fler. Våra kunder finns främst inom tillverkningsindustrin samt inom handel och logistik. En stor del av våra kunder har en internationell verksamhet, som vi hjälper att frigöra sin affärspotential genom en effektiv central affärssystemslösning. Seniora konsulter med lång erfarenhet av affärssystem och de branscher vi verkar inom är en viktig del av vår framgång - vår värdegrund och vårt engagemang är en annan. Just engagemanget och passionen är kanske det som skiljer oss ifrån andra och som driver oss att göra underverk hos våra kunder.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-15
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktUlrika Alsin, Supportansvarig affärssystemkonsult, 031-775 66 00,
work@infocube.seFöretagINFOCUBE AB
AdressINFOCUBE AB
FÖRSTA LÅNGGATAN 26
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFÖRSTA LÅNGGATAN 26
GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-775 66 00
Faxnummer: 031-775 66 99
E-postadress:
work@infocube.se Jobbnummer 907517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.