Supportkonsult till Jeeves
Jeeves Information Systems AB / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
2017-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportkonsult till Jeeves" (publicerad 2018-10-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Ospecificerad arbetsort Jeeves är en växande leverantör av affärssystemslösningar för små och medelstora företag inom tillverkning, handel och distribution. Vi står inför en spännande tillväxtfas och söker nu en engagerad supportkonsult. Tjänsten kommer vara placerad på något av våra kontor i Göteborg, Stockholm eller Jönköping. Har du en brinnande passion att hjälpa och utveckla kunders affärer och verksamheter? Sök tjänsten redan idag och låt Jeeves bli platsen där du fortsätter din karriär!
Arbetsuppgifter
Som Supportkonsult på Jeeves tar du emot inkommande ärenden från våra kunder, konsulter och partners. Dina främsta arbetsuppgifter består av att identifiera och prioritera samt lösa olika frågor och problemställningar genom att verifiera, testa och felsöka i Jeeves affärssystem. Du kommer att arbeta inom verksamhetsområdet logistik och produktion. Förutom ett nära samarbete inom supportteamet arbetar du även tillsammans med övriga funktioner på Jeeves.
Erfarenhet
För att förstå våra kunders verksamheter ser vi gärna att du en bakgrund inom produktion och/eller logistik. Du har god förmåga att kommunicera med kunder och förstå deras behov. Erfarenhet av Jeeves som konsult, användare, superuser eller liknande är meriterande men inget krav.
Du har minst 2 års erfarenhet av en liknande support- eller konsultroll.
Du har erfarenhet av ERP system.
Grundläggande förståelse för programmering och kunskaper inom SQL.
Du är en skicklig kommunikatör och uttrycker dig väl i både tal och skrift.
Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning
Vi är en internationell organisation med engelska som koncernspråk, det är därför mycket viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Personliga egenskaper
Som person är du en god lyssnare och har en mycket god förmåga att analysera och lösa problem. Du är affärsmässig där du drivs av att leverera god service och med högsta kvalitet. På Jeeves sätter vi värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt både för oss och för våra kunder.
Sök tjänsten redan idag!
Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-03-07Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAngelica Louropoulos
angelica.louropoulos@jeeves.se 070-480 18 68
FöretagJeeves Information Systems AB
AdressJeeves Information Systems AB
KUNGSBRON 1
11122 Stockholm
KontorsadressKUNGSBRON 1 , Stockholm
Jobbnummer 3358921
Observera att sista ansökningsdag har passerat.