Support Manager

Fortnox AB / Chefsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fortnox AB i Växjö, Linköping, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

Vi tror på ett samhälle format av framgångsrika företag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. Att vara en del av Fortnox är att vara en del av en ständig förändring - en förändring där du själv bestämmer hur långt du vill nå. Vårt största fokus är att ge dig rätt förutsättningar att få leva din passion tillsammans med oss. Var du kommer ifrån är inte relevant - det är vart du är på väg som är intressant för oss. Precis som vi igår inte kunde drömma om det Fortnox som finns idag, så kan du vara med och forma vilka vi är imorgon.

Pirrar det i magen på dig med?

Publiceringsdatum
2023-03-07

Om tjänsten
Som Support Manager ansvarar du för ett fantastiskt team av supportmedarbetare som tillsammans med dig skapar den bästa servicen mot våra kunder. Genom att skapa engagemang motiverar du ditt team att utvecklas och skapa framgång. Du levererar resultat enligt uppsatta mål och budget, samt ansvarar för den dagliga operativa verksamheten. Som Support Manager är du dessutom en del av produktområdesledningen där du driver och utvecklar områdets tillväxt samt tar en aktiv roll i rekrytering för att säkerställa relevant kompetens inom ditt team.

I denna roll lägger vi stor vikt vid ett nära ledarskap där din närvaro och operativa förmåga är viktiga egenskaper. Du leder, stöttar och driver dina medarbetare att nå sina egna mål för att på så vis även uppnå Supportens övergripande mål. Därför ser vi att du även kan lyfta blicken och medverka i det strategiska utvecklingsarbetet av supporten som helhet på Fortnox.

Du får kontinuerlig coachning och stöd från din närmaste chef för att själv kunna utvecklas och samtidigt få dina medarbetare att nå sina och våra mål. Du rapporterar direkt till Head of Support.

Om dig
För att trivas i rollen tror vi du har erfarenhet av en liknande roll, gärna inom ekonomi, teknik, support eller kundservice. Du har obehindrad förståelse av svenska i tal och skrift. Rollen kräver att du är duktig på att bygga förtroende och gillar att stötta och coacha. Som ledare strävar du efter att ständigt utveckla ditt team genom det nära ledarskapet och tar till vara på allas kompetens på bästa sätt. Ditt genuina intresse för människor och förmåga att inspirera, leder till engagemang och delaktighet i teamet.

Du kan identifiera hinder, komma med lösningar samt kommunicera dessa till medarbetare, så att leveransen blir effektivare. Det faller naturligt för dig att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter. Du gillar att jobba efter kortsiktiga såväl som långsiktiga mål och du besitter en hög energinivå med dokumenterad erfarenhet av att få saker gjorda.

Om Fortnox
Fortnox AB (publ) är en företagsplattform som knyter samman människor, företag och organisationer. Vi hjälper företag starta, växa och utvecklas. Med smarta tekniska produkter, lösningar och tjänster, och möjlighet att koppla ihop dem med hundratals externa parter, är vi ett nav för företagande i Sverige. Vår vision är att skapa ett välmående samhälle format av framgångsrika företag. Fortnox grundades 2001 och har huvudkontor i Växjö samt kontor i Malmö, Linköping och Stockholm. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm. För ytterligare information se (http://www.fortnox.se/).

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Fortnox AB (org.nr 556469-6291)

Kontakt
Carl Elmqvist
carl.elmqvist@fortnox.se

Jobbnummer
7518467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fortnox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fortnox AB: