Supply Planner till Telecom bolag

Ogunsen AB (publ) / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vill du jobba med supply chain i händelserik miljö? Trivs du i inkluderande team där du får stort eget ansvar och många kontaktytor? Nu söker vi en Supply Planner till vår kund.

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Det kan finnas möjlighet till förlängning eller anställning hos vår kund.

Om jobbet
Som Supply Planner kommer du att säkerställa operativ effektivitet, rörelsekapitaloptimering, hög servicenivå samt fungera som länk mellan leverantörer, lager, organisation och kunder. Rollen innebär många interna och externa kontakter. Du ansvarar för hela livscykeln för din portfölj med allt från påfyllning till returer, renovering och återanvändning.

Publiceringsdatum
2022-02-11

Dina arbetsuppgifter
Påfyllning av centrallager samt projektlager
Skapa prognoser för alla relaterade produkter i samarbete med affärsenheten
Lageroptimering
Hantering av intressenter
Eftersträva ständig förbättring för att optimera logistiska flöden
Driva projektfrågor relaterade till din portfölj
Följ upp leverantörer för att förbättra kvalitet
Genomföra analyser och rapporter
Bidra till strategisk utveckling
Hantering av leverantörsfakturor

Bakgrund
Vi söker dig som har akademisk examen inom supply chain eller motsvarande KY utbildning alternativt att du jobbat och lärt dig under arbetslivet. Minst 2 års arbetslivserfarenhet från planering av supply chain är ett krav. Vi förutsätter att du är IT och systemvan där erfarenhet av Visma och Microsoft Navision är meriterande. Avancerade kunskaper i MS Office med fokus på Excel och PowerPoint är ett stort plus. Jobbet kräver att du behärskar flytande svenska och engelska. God förståelse för ekonomisk uppföljning är starkt meriterande.

Har du erfarenhet från FMCG/Retail eller annan kommersiellt driven bransch är det en fördel liksom kunskap om P2P processer, Kaizen och Lean. Vi ser gärna att du varit i en större organisation där kundnöjdhet och kostnadseffektivitet är fokus.

Som person är du driven, proaktiv och lösningsorienterad. Du motiveras av utmaningar och gillar att ta eget ansvar. Rollen förutsätter att du jobbar strukturerat samtidigt som du kan navigera i en händelserik miljö med många kontaktytor.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Helena Öberg på 076-6471603. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-02-11.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Helena Öberg
helena.oberg@sjr.se

Jobbnummer
6334950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):