Supply Planner till stort bolag i Kista

SJR in Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vi söker just nu dig som har erfarenhet av och som vill arbeta som supply planner. Företaget är ledande inom optikbranschen och du kommer tillhöra Supply Chain-teamet. Kontoret är beläget i Kista och tjänsten är ett föräldrarvikariat.

Publiceringsdatum
2020-01-28

Dina arbetsuppgifter
Som Supply Planner kommer du till exempel att:

• Hantera värdering & tillgänglighet av lager
• Ansvara för produkters livscykel och göra analyser av material kopplat till orderåtgång
• Utveckling av logistikflödet kopplat till interna och externa kontaktytor.

Profil
Vi söker dig som har ca 2-4 års erfarenhet som supply planner, har relevant utbildning och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du tidigare arbetat i stora system, har goda kunskaper i Excel och har tidigare erfarenhet från liknande Logistik-roller från större globala bolag.

Som person är du driven och trivs i ett högt arbetstempo. Viktigt är att du tycker om att arbeta i team och ser lösningar framför problem. Då du i rollen kommunicerar dagligen internt såväl externt ser vi att du som söker har en hög kommunikativ förmåga samt att alltid arbeta för bolagets bästa.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Eric Brobeck på 076 647 16 04. Vi intervjuar löpande.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Supply Planner till stort bolag i Kista

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5065649

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: