SUA-handläggare med intresse för upphandling, Stockholm
Shaya Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: ca. 1 år
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Uppdragsstart: Enl. ök.
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Bakgrund
Kunden söker en SUA-handläggare med intresse för upphandling.
Uppdragsbeskrivning
I din roll kommer du att arbeta med att handlägga säkerhetsskyddade upphandlingar med säkerhetsskyddsavtal (SUA), vilket innefattar bl.a. avtalshantering, säkerhetsprövningsintervjuer och uppföljning.
Arbetsuppgifterna består av att handlägga säkerhetsskyddade upphandlingar med säkerhetsskyddsavtal (SUA), vilket innefattar bl.a. avtalshantering, boka och genomföra säkerhetsprövningsintervjuer med leverantörer och uppföljning.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Gymnasieutbildning och vi ser det som meriterande med eftergymnasial utbildning, exempelvis YH-utbildning, Alternativt motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet.
• Minst 2 års erfarenhet av handläggningsarbete
• Minst 2 års erfarenhet av att arbeta både självständigt och i team med goda resultat.
• God förmåga att kommunicera och uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Tidigare erfarenhet av handläggande arbete med säkerhetsskyddade upphandlingar med säkerhetsskyddsavtal (SUA)
• Har kunskap om säkerhetsskyddslagen och dess tillämpning
• Genomfört säkerhetsprövningsintervjuer eller intervjuer
• Tidigare har arbetat eller haft uppdrag i offentlig verksamhet
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
• God samarbetsförmåga och initiativförmåga
• Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
• Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
• Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
• Arbetar självständigt och målinriktat
• Fallenhet för handläggande arbetsuppgifter
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 1 år
Publiceringsdatum2022-02-02ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 6303918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.