Studentuppdrag som Administratör inom HR/Lön på internationellt
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker nu för ett av Sveriges stora kommunikationsföretags räkning en administratör för spännande och meriterande deltidstjänst på ca 50%.
Vår kund är ett internationellt bolag som erbjuder företag och privatpersoner prisvärda och användarvänliga kommunikationstjänster av hög kvalitet. Deras produkter och tjänster innefattar alltifrån mobil- och fast telefoni till bredband, kabel-TV och innehållstjänster.
I rollen som administratör inom HR/Lön kommer huvudfokus att ligga på administration av reseräkningar men även innefatta diverse administrativ avlastning för avdelningen. Uppdragets omfattning och arbetspass förläggs enligt vår kunds behov, men eftersom du är student finns viss flexibilitet kring vilka tider du kommer in och arbetar.
Tjänstens omfattning ligger på runt 20 timmar i veckan och uppdraget kommer inledningsvis att löpa över ca 3 månader. Stora chanser finns att uppdraget därefter förlängs och blir en långsiktig deltidssysselsättning.
Är du den vi söker?
Du som söker studerar på en eftergymnasial utbildning och är tillgänglig för en halvtidstjänst vid sidan av dina studier. Kanske studerar du på halvfart eller distans. Då tjänsten är till viss del ekonomirelaterad är bakgrund som gymnasieekonom eller motsvarande ett plus. Tidigare arbetserfarenhet inom administration, HR och/eller lönehantering är meriterande, men inget krav.
För rollen som administratör är dina personliga egenskaper av största vikt. Som person är du social, engagerad och initiativtagande, driven att skaffa dig meriterande erfarenhet och referenser vid sidan av studierna Vidare är du noggrann och kvalitetsmedveten och har lätt att lära och sätta dig in i nya uppgifter. Du tycker det är kul att tillägna dig ny kunskap och utvecklas inom ditt arbetsområde.
Låter det som ett uppdrag för dig? Registrera din ansökan snarast möjligt! Tillsättning av tjänsten är per omgående och kan komma att avslutas innan sista ansökningsdag.
Det här är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av Komet för arbete ute hos vår kund.
Information om uppdraget:
Start: Omgående alt. senast 23 november
Omfattning: Ca 20 timmar/vecka efter kunds behov
Uppdragslängd: Minst 2-3 månader med stora chanser till förlängning
Arbetstider: Kontorstider
Lön: 110kr/h
Publiceringsdatum2012-11-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1390189
Observera att sista ansökningsdag har passerat.