Studenter sökes för kundtjänst hos Postnord!
Uniflex Sverige AB / Kundservicejobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-03-08Beskrivning av jobbetStuderar du och vill ha ett extrajobb där du får hjälpa kunder, vara lösningsorienterad och sträva efter utveckling i ditt arbete? Då har vi tjänsten för dig!
Vi söker just nu efter kundtjänstmedarbetare till Postnord i Västerås för omgående start. I rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal samt mail och hjälper kunder med deras ärenden på ett serviceinriktat sätt. I tjänsten kommer du få utbildningar i samtalsteknik vilket är en kompetens som du kommer ha stor nytta av under din framtida karriär. Du kommer även få individuell coaching där dina styrkor och utvecklingsområden följs upp för att du ska få de bästa förutsättningarna i din arbetsroll. För att vara aktuell för denna tjänst måste du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller annat arbete. Var noga med att i din ansökan tydliggöra vilken annan typ av sysselsättning du har.
På Postnord är det en familjär företagskultur och gemenskap är viktigt på arbetsplatsen. För att arbeta med gemenskapen erbjuder Postnord olika aktiviteter och tävlingar som engagerar hela gruppen. Postnord är även en trygg arbetsgivare med många utvecklingsmöjligheter som de väljer att satsa på sina anställda i form av internrekryteringar!
Start: Omgående
Arbetstider: Främst dagtid måndag-fredag. Även kvällar och lördagar kan förekomma.
Omfattning: Heltid
Dina personliga egenskaperFör tjänsten som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du i arbetet är pedagogisk, serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga både på svenska och engelska mot kunderna du bemöter. Det är även av stor vikt att du är van att arbeta med dator som ett av dina främsta arbetsverktyg, då administration kommer ske i tjänsten. Du bör vara en lagspelare med god samarbetsförmåga gentemot kollegor och chefer samt att du drivs av individuell utveckling.
Det är ett krav att du:
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Har god datorvana
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning
• Har erfarenhet av administrativt arbete med dator
• Har erfarenhet av arbete med telefon
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi välkomnar sökande från hela Mälardalen och närliggande områden, t.ex. Västerås, Enköping, Uppsala, Kolbäck, Köping och Sala m.fl.
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUniflex Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "57925".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Uniflex Sverige AB (org.nr 556637-0341),
http://www.uniflex.se Jobbnummer 6412736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.