Student som vill arbeta hemifrån på deltid med kundservice
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du jobba på distans vid sidan av studierna inom kundservice?
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare att arbeta deltid på distans över hela Sverige där du kommer att representera vår kund Axfood.
Vi söker dig som är student och vill arbeta extra under terminerna och gå upp på heltid under sommaren och loven. Perfekt för dig som vill dryga ut studentkassan och få värdefull arbetserfarenhet av arbete med människor och administration.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.
Snabbfakta
Roll: Kundservicemedarbetare
Arbetsort: Valfri placeringsort inom hela Sverige
Omfattning: 50%
Lön: Enligt kollektivavtal
Startdatum: 24 April. Anställningen startar med en utbildning på 7 dagar mellan kl: 8-16.45
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00. På Axfood arbetar vi med intervallschema men arbetstiderna kan komma att ändras
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, utvecklingsmöjligheter
Publiceringsdatum2023-03-24Arbetsuppgifter• Du kommer vara ansiktet utåt för Axfood Media och arbeta med deras varumärken Willys, Hemköp, Middagsfrid och Mat.se.
• Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen.
• Kundärenden handlar främst om att lösa tekniska problem och följa upp kring leveranser, dessa hanteras via telefon, chatt och mejl.
• Det är positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla Axfoods tjänster. Om du är proaktiv finns det möjlighet att arbeta med backoffice-uppgifter.
• Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!
Profil• Har fyllt 18 år
• Studerar vid universitet/högskola/YH
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
Dina personliga egenskaper• Du är bra på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov
• Du drivs av en vilja att jobba målinriktat
• Du kan bevara lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Så ansöker duLåter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare:
helena.mattsson@releasy.seUrvalsprocessen
• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.
• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 7585599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.