Student/deltidsjobb inom kundservice

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Solna
2024-10-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Student/deltidsjobb inom kundservice" (publicerad 2024-10-21) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-10-07

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Thorn. Tjänsten är en deltids/timanställning vilket innebär att du arbetar enligt överenskommelse med Thorn utifrån behov.

Om företaget
Thorn PrivatFinans är ett varumärke ägt av Thorn Svenska AB som är ett etablerat konsumentkreditinstitut som specialiserar sig på att tillhandahålla privatlån till konsumenter. Utöver detta bedriver Thorn också försäljning och finansiering av hemelektronik och vitvaror och har en årlig omsättning på 200 miljoner kronor. Företaget grundades redan 1970 och tillhör den danska 3C Retail-koncernen som har 150 över anställda i Norge, Sverige och Danmark. Deras mål är att erbjuda sina kunder flexibla lösningar till en låg månadskostnad som är anpassade efter varje kunds unika behov. Thorn strävar efter att vara den självklara finansieringspartnern för sina kunder.

I Sverige har Thorn PrivatFinans sitt kontor i Solna Strand där 25 engagerade och drivna kollegor arbetar tillsammans i en familjär arbetsmiljö. Du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter och att vara en del av en stark gemenskap. När du börjar hos Thorn genomgår du en introduktion och utbildning kring de regelverk som finns kopplat till kreditgivning och försäkringsförmedling, för att säkerställa att du agerar i enlighet med gällande lagar och riktlinjer.

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos Thorn är din huvudsakliga uppgift att hantera kundärenden via telefon, e-post och sms. Rollen innebär att du både ger direkt kundsupport och sköter tillhörande administration. Du kommer att möta en variation av frågor relaterade till olika typer av lån och finansiella lösningar vilket kräver att du är duktig på att gräva fram information och samarbeta med interna avdelningar för att lösa ärenden effektivt.

I rollen ingår även att utföra administrativa uppgifter som att hantera försäkringar, reda ut fakturor och arbeta med olika system. Eftersom du arbetar i en mindre och nära sammansvetsad organisation kommer du att ha ett nära samarbete med både säljteam och backoffice. Det innebär att du har många kontaktytor både externt som internt där du spelar en avgörande roll för såväl kundnöjdheten som det administrativa arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi/juridik eller liknande, sedan minst 1 år tillbaka
• Arbetslivserfarenhet inom service med kunddialog
• God data- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska
• Meriterande med arbetserfarenhet inom lån, ekonomi eller försäkring

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna Strand
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Amanda Soldati
amanda.soldati@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8941893

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: