Strukturerad Säljassistent med kontorsansvar

Framtiden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi söker nu en säljassistent till vårt Göteborgskontor. Vill du växa med oss?

Publiceringsdatum
2016-03-07

Arbetsuppgifter
Vill du bli en duktig säljassistent? Vill du jobba tätt ihop med två av våra erfarna säljare och hjälpa dem att öka sina resultat? Då är detta en tjänst som passar dig!

Du kommer vara behjälplig i flera delar av försäljningsprocessen exempelvis kommer du jobba med:
• Administration före, under och efter kundmöten genom att tex förbereda kundinformation, broschyrer och sammanställa mötesanteckningar.
• Boka kundmöten. Såväl med befintliga som nya kunder.
• Ansvara för att uppdatera säljarens kundunderlag i vårt system som tex föra in nya kundkontakter, lägga in orders, priser och skapa kundaktiviteter.
• Prospektera nya kunder samt ta fram avtalsunderlag mot befintliga kunder.

Kontorsansvaret innebär:
• Beställning av kontorsmaterial.
• Kontakt med fastighetsskötaren.
• Ansvar för administrationen kring våra bilar tex. körjournaler, däckbyten och service.

Läs gärna mer om hur en dag som säljassistent ser ut hos oss http://www.framtiden.com/om-framtiden/jobba-hos-oss/en-saljassistents-vardag

Om företaget
Framtiden strävar efter att vara Sveriges bästa leverantör av personal för uthyrning och hyrköp av Unga Talanger. Under 2013 (senast tillgängliga siffror) kunde Framtiden titulera sig som Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Samma år utsågs vi även till Gasellföretag. Vi kan stolt berätta att vi i år har blivit utsedda till Sveriges 3:e Bästa Arbetsgivare bland mellanstora företag. Vi har haft en kraftig tillväxt och fortsätter stadigt att växa.

Idag är vi över 100 medarbetare fördelade på sju orter, varav 22 i Göteborg.

På Framtiden jobbar vi aktivt med våra värderingar och beteenden, vilka genomsyrar vår organisation och vårt arbete. För oss är det viktigt att nya kollegor tar till sig vår företagskultur, vilken enklast beskrivs i våra ledord; Glädje, Enkelhet och Kör.

Vi erbjuder
• Ett öppet och prestigelöst arbetsklimat
• Framåtanda, hög kompetens och hög ambitionsnivå
• Duktiga kollegor och stark gemenskap

Se filmklipp: http://bit.ly/1LDgMcb

Profil
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är positiv, driven och resultatinriktad.

Du känner igen dig i följande påståenden:
• Du är prestigelös i ditt arbete och orädd inför att ta kontakt med nya potentiella kunder
• Du är lösningsorienterad och tar egna initiativ för att driva arbetet framåt
• Du har bra kunskaper i Office, framförallt i Excel
• Du har ett sinne för siffror och en ekonomisk förståelse
• Du kan omvandla kaos (information) till struktur
• Du är en social lagspelare som lyckas kombinera hög aktivitetsnivå med att ha roligt tillsammans

Skallkrav:
Du ska behärska svenska (flytande) i både tal och skrift.
Ett stort intresse för försäljning och att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Körkort B

Anställningsvillkor
Start: mars/april
Omfattning: heltid
Placering: Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7071
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Hesslegård 0735168992 gustaf@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2709062

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: