Strukturerad och Social Sales Support Administratör
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
2017-01-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Strukturerad och Social Sales Support Administratör" (publicerad 2017-02-08) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Är du en strukturerad och positiv administratör som söker in rolig utmaning inom Sales Support? Trivs du i internationella och miljöer med högt tempo? MultiMind söker en person till ett konsultuppdrag på 6 månader. För rätt person övergår uppdraget till anställning.
Företaget
Vår kund är ett framgångsrikt internationellt företag specialiserade inom underhålls-, reparation- och tillverkningsprodukter. De har funnits i Sverige i över 40 år och de tillverkar och saluför produkterna till kunder i mer än 55 länder världen över.
Tjänsten Att ansvarsfullt utföra nedan arbetsuppgifter inom funktionen Sales support så att företagets sälj- och servicefuntioner i de nordiska länderna kan utföra sitt uppdrag för att vidare nå företagets övergripande mål. Säkerställa att utförandet är i linje med företagets processer och riktlinjer och till den kvalitet som krävs. Att proaktivt jobba med att identifiera operativa förbättringar och andra aktiveter som stärker samarbete i teamet eller ger fördelar till andra funktioner. Att aktivt bidra till medverkan till att arbetsmiljön på företaget blir en trygg, säker och trevlig arbetsplats, enligt Systematiskt Arbets Miljö (SAM).
Publiceringsdatum2017-01-27Dina arbetsuppgifterRegistrera nya kunder och administrera annan masterdata information Administrera säljordrar: Primärt förbruksmaterial, reservdelar och varuprover Besvara kundförfrågningar och säljrelaterar frågor från säljorganisation Flytta kunder och kontrakt vid förändringar i distrikt, säljare eller tekniker Uppföljning och monitorering av s.k. back orders Monitorera och säkerställ leveranser av blockerade ordrar Supportera kontraktsteamet vid behov (kontraktsorderregistering och uppföljning) Spåra försenade och borttappade leveranser, återkoppla till säljare och kunder Boka upphämtningar av maskiner och produkter för retur Administrera back office flags (serviceärenden) Registrera Issue Trak vid fel på maskiner och produkter Översätta produktblad och annan dokumentation
Din Profil Språkliga kunskaper i engelska och svenska ansvarstagande, nyfiken och ha en positiv inställning till ett arbete i en dynamisk och omväxlande miljö Erfarenhet från inköp och orderadministration är meriterande.
Anställda hos MultiMind får: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semesterlön, tjänstepension, sjukersättning, övertidskompensation, OB-tillägg, friskvårdsbidrag, En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning och karriärutveckling. Förmånliga företagsrabatter på gymkort Delta i roliga evenemang och events.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan snarast möjligast då urvalsprocessen sker löpande. Positionen kan bli tillsatt innan ansökningstidens utgångstid.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKerem Savci +46 8 21 67 11
FöretagMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Jobbnummer 3287540
Observera att sista ansökningsdag har passerat.