Strategisk inköpare förvaltning, Stockholm
Shaya Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
Publiceringsdatum2023-05-30Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter• Rollen innebär ett tvärfunktionellt och nära samarbete med den interna beställaren, projektledaren för projektet, teknikspecialister, ansvarig för hållbarhetsfrågor samt juridiska rådgivare.
• Som inköpare driver du upphandlingsprocessen i de projekt du ansvarar över. Du arbetar närmast dina projektgrupper, men har även stöd hos dina inköpskollegor.
• Ansvara för att stödja förvaltningsorganisationen med kommersiella frågor i avtal
• Du förväntas bidra till det strategiska kategoristyrningsarbetet genom att stödja kategoriansvarig.
För att trivas i rollen ser vi att det är av vikt att du har ett intresse för teknik då det oftast är högt teknikinnehåll i våra upphandlingar.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Utbildning (kunden kan på begäran kräva in bevis för utbildning eller certifikat):
Relevant högskole-/universitet-/YH-utbildning för tjänsten (inköp, ekonomi, juridik) eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt, som kunden bedömer likvärdig.
Kompetens och Erfarenhet:
• Minst 5 års erfarenhet av upphandlingar inom entreprenader (AB, ABT).
• Minst 8 års erfarenhet av offentlig upphandling (LUF/LOU) genom tidigare arbete som inköpare.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Tidigare erfarenhet av inköpsarbete inom elkraftsbranschen
• Genomfört upphandling av kraftprodukter
Önskemål om personliga egenskaper:
• Affärsmässig
• Bra på att etablera relationer och samarbeta med många olika kontaktytor och har lätt för att skapa förtroende
• Lyhörd
• Arbetar självständigt, är mål- och resultatorienterad och tar egna initiativ
• Lätt att se till helheten
• Serviceinriktad, kommunikativ och skapar förtroende
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Flexibel och anpassningsbar
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 7836050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.