Stödassistent
Göteborgs stad, SDF Majorna-Linné / Administratörsjobb / Göteborg
2014-05-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Stödassistent" (publicerad 2014-11-07) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Göteborgs stad, SDF Majorna-Linné i Göteborg Majorna-Linné är Göteborgs största stadsdel med cirka 63 000 invånare och utgör en attraktiv del av staden att leva och vistas i med såväl havet som stora grönområden och ett rikt kulturutbud.
Stadsdelsförvaltningen med cirka 3400 anställda arbetar inom verksamheter som förskola, grundskola, individ- och familjeomsorg, kultur och fritid, social omsorg om äldre och personer med funktionsnedsättning samt hälso- och sjukvård. Det vi gör har stor betydelse för många.
Publiceringsdatum2014-05-19ArbetsuppgifterTjänsten är delad och innebär arbete inom traditionell daglig verksamhet på förmiddagar motsvarande 50 % och i daglig verksamhet i ett boende för personer yngre än 65 som drabbats av demens 50 % på eftermiddagar.
KvalifikationerDu har utbildning inom habilitering eller är undersköterska.
Vi vill att du har erfarenhet från verksamhet inom funktionshinder och av arbete med yngre personer som drabbats av demens.
Arbetstider och omfattningHeltid. 50% traditionell DV 50% i ett boende för yngre personer med demens Dagtid. Dagtid Tillsvidareanställning, tillträde: 2014-06-16
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-02
Ange följande referens när du ansöker: A397226
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisbeth Hundal, Enhetschef 031-3659148
lisbeth.hundal@majornalinne.goteborg.seFacklig kontaktCamilla Denovan, Huvudskyddsombud Kommunal
camilla.denovan@majornalinne.goteborg.seFöretagGöteborgs stad, SDF Majorna-Linné
AdressGöteborgs stad, SDF Majorna-Linné
Stadsledningskontoret
40482 Göteborg
KontorsadressKöpmansgatan 20 40482 Göteborg
Jobbnummer 1879645
Observera att sista ansökningsdag har passerat.